středa 4. dubna 2012

Knižní přírustky: Únor a březen 2012

Když jsem se dostala k blogům o knihách, rozhodla jsem se, že si sama konečně začnu nějaké knížky kupovat a né si jen půjčovat z knihovny. Přece jenom je to moc hezký pocit mít svou vlastní knihu a naplňovat si tak knihovničku. :)
Takže od teď jsem rozhodnutá si každý měsíc koupit nějakou tu knihu a jelikož se knihami ostatní blogeři chlubí, rozhodla jsem se chlubit taky, i když toho asi moc nebude :D

Za únor jsem si toho příliš nekoupila. Pořídila jsem si pouze tři knihy. A to tyto:
Ano, jedná se o tři díly ze série Kate Daniels a já jsem moc ráda, že je mám doma. Sice jsem si je vybrala sama, ale vlastně se jednalo o dárek k narozeninám. První dva díly byly koupeny na knižní poukaz od stejdy a ten třetí jsem zaplatila z peněz, které mi darovala teta.
Na knížky jsem ještě nekoukala, nějak jsem neměla čas. Avšak nepochybuju o tom, že by mě nebavily, jelikož anotace zní dobře. A ty knihy jsou dost chváleny. :)
Knih za březen mám jen o chlup více, i když to taktéž není nic moc. Jako první začnu knihou, kterou jsem vyhrála. Je jí Lovkyně snů: Procitnutí. Když jsem zjistila, že jsem tu knihu vyhrála, tak jsem teda pěkně koukala! :)... Hlavně to je má první vyhraná knížka, což je skvělé a o to více jsem z ní byla nadšená! :)
Sama jsem si pak na začátku měsíce pořídila knihu Andělé noci, která mě zaujala hlavně obálkou, jelikož je vskutku krásná. Navíc mi anotace zněla dobře a osoby, které ji četli v angličtině, ji docela chválily. Nicméně teď se jí trochu bojím, protože by měla být psaná poněkud nespisovně. Nu, kouknout se na ni určitě chci, jen nevím kdy.
Další knihy jsem koupila přes stránky nakladatelství Zoner Press. Nějak uprostřed měsíce proběhly opravdu zajímavé slevy. Prodávaly vybrané knihy, jednu za 89 Kč, s tím, že jsou více či méně poškozené. Já jsem toho využila a z nabídnutých knih jsem si ihned objednala knihu Sonea: Vyslancova misa od Trudi Canavan. Koupě to byla věru výhodná, protože je skoro jako nová. Navíc jsem si tu knihu chtěla už nějakou dobu koupit, protože Trudi Canavan píše velmi dobře a předchozí triologii, na kterou kniha navazuje, jsem četla a velmi si ji oblíbila.
Ze stránek nákladatelství Zoner Press jsem si ještě objednala knihy od Richarda Castlea. Možná vám to je povědomé, obzvlášť pokud sledujete na Primě seriál Castle na zabití.
Knihy jsou totiž psané od fiktivního autora Castlea, který má v seriálu hlavní roli a o knihách se v seriálu i často mluví. Já si je objednala za prvé proto, že je to kriminálka a za druhé pro to, že knihy souvisí se seriálem, jež mám ráda a když je čas, tak ho sleduji.
Knihy jsem sice ještě nečetla, avšak dost jsem na ně zvědavá. Co se týče poškození - proč byly knihy se slevou, byly poškrábané jen přebaly a po jejich sundání vypadá kniha prostě jako nová.
Knihy za březen pohromadě:
(Omlouvám se za poněkud horší kvalitu fotek, ale nějak mi to nešlo dobře vyfotit.)
Knihy za únor hezky pohromadě:
Tak to je prozatím vše. Já osobně jsem s knihami velmi spokojená a jsem za ně vážně ráda. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.