neděle 1. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu (4)


Jedná se o knižní meme, jehož autorkou je Syki. Vlastně jde o to, aby se v neděli zveřejnila obálka ke knize, kterou zhodnotím.

Název knihy: Železný král
Autor: Julie Kagawa
Datum vydání: 24.4.2012 (u nakladatelství Knižní klub)
Anotace:
První díl skvěle hodnocené "young adult" série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…

Můj názor:
Tahle obálka je nádherná! A já jsem neskutečně šťatná, že je takřka stejná jako originální. Protože tahle je prostě krásná a nějak si nedovedu představit, jaká jiná by k tomu seděla.
Ta modelka je vážně pěkná, líbí se mi v jaké barvě to je vedené a to doplnění po okrajích, ty ornamenty - či co to přesně je, to se mi velmi líbí. Font písma rozhodně není špatný. Mě ta jeho barva připomívá kov, což je docela dobré, vzhledem k názvu knihy.
Myslím, že ta obálka je prostě vyvedená a já nakladatelství vážně chválím za ponechání originální!

Pro srovnání, originální obálka:
Jak si můžete všimnout, od té naší ji odlišuje jen ten název knihy. Upřímně mi u této sedí trochu lépe. Více se mi líbí, že je to psané velkým písmem a né malým jako na té naší. Plus ty ornamenty okolo písma obálku krásně doplňují a nepůsobí pak tolik prázdně, jako může působit ta naše. I když někomu může zase přijít moc přeplácaná, avšak to je asi věc názoru.

Zdroj české anotace a obálky:
www.bux.cz

Zdroj originální obálky:
www.goodreads.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.