neděle 8. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu (5)


Jedná se o knižní meme, jehož autorkou je Syki. Vlastně jde o to, aby se v neděli zveřejnila obálka ke knize, kterou zhodnotím.

Název: Sukuba 3 - Sny
Autor: Richelle Mead
Datum vydání: Duben 2012 (nakladatelství Domino)
Anotace:
Jsou dny, kdy holka neví, který problém řešit dřív. Obzvlášť to platí v případě sukuby Georginy Kincaidové, která získává energii ze svádění mužů. Na první pohled záviděníhodná schopnost ovšem značně komplikuje její vztah se slavným spisovatelem Sethem - nemůžou spolu mít sex, protože tím by ho Georgina bezděčně zabila (a to, přiznejme si, by odradilo každého muže, i zamilovaného). Navíc je Seth pohlcen prací na svém nejnovějším románu a Georgina musí zasvěcovat novou, poměrně neschopnou sukubu.
A jako by toho ještě nebylo dost, Georginu trápí děsivé sny. Někdo nebo něco ji za nocí pronásleduje, vysává jí energii a předestírá nepěkné vize její budoucnosti. Georgina hledá odpovědi u Danta, vykladače snů, který má spojení s podsvětím. Jenže jeho flirtování a šarm ji matou čím dál víc, mimo jiné i proto, že její vztah se Sethem prochází krizí.
Georgina musí zkrátka řešit hned dva problémy najednou: znovu se ujmout vlády nad svým milostným životem a vypořádat se s nepřítelem, který jí vstupuje do snů. Je totiž docela možné, že pokud Georgina neuspěje, nebude už nikdy moci klidně spát…

Můj názor:
Mně osobně se tato obálka zas až tolik nelíbí, jelikož mi při celkovém pohledu neladí k obálkám prvních dvou dílů. Na prvních dvou dílech jsou "živé" modelky, kdežto postava na této obálce mi přijde taková... kreslená či počítačová nebo jak to říct. A prostě mi tam nesedí.
Avšak pozadí obálky je hezké a docela ladí i k předchozím dílům. Taktéž ta barva a styl písma jsou totožné s předchozími obálkami.
Pokud se nepletu, tak to obálka je stejná jako originální, ale... Sice nevím, co by nakladatelství dokázalo vytvořit, avšak myslím si, že ta originální obálka prostě není nejšťastnější volba, nó. Mně se ta obálka prostě příliš nelíbí a tak nějak doufám, že u čtvrtého dílu nebude ponechána originální obálka, protože ta se mi nelíbí už vůbec a k předchozím dílům prostě neladí. A já jsem na podobné věci hold docela háklivá.

Pár dalších obálek pro srovnání:


První tu mám originální obálku, která je skoro stejná jako ta naše. Jedinou změnou je využití jiného fontu písma. A jak tak koukám, tak není tak jasná, tolik barevná, jako ta naše. V tom se mi ta česká určitě líbí o něco víc.
Druhá obálka je obálka anglická a z těch, které jsem našla, se mi líbí asi ze všech nejvíc. O něco lépe mi sedí k předchozím obálka a prostě... Se mi líbí víc a hotovo.
Třetí obálka je francouzská. Ta mi také přijde něčím zajímavá a proto jsem se rozhodla vám ji taktéž ukázat. Mně sobně se tam asi nejvíc líbí ta blondýna a ten měsíc.

A která obálka se líbí nejvíce vám? Co říkáte na tu naší?

Zdroj české obálky a anotace:
www.dominoknihy.cz

Zdroj dalších obálek:
www.goodreads.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.