středa 4. dubna 2012

Waiting on Wednesday (7)


Toto meme pořádá Breaking the Spine. Cílem meme je uveřejnění knih, které si chceme přečíst.

Autor: Damian Dibben
Originální název: The History Keepers: The Storm Begins
Český název: Strážci minulosti: Bouře začíná
Série: Strážci minulosti
Díl: 1.
Anotace:
Jakeovi rodiče zmizeli a mohou být na jakémkoli místě na světě - a zároveň v kterékoli době v minulosti. Rodina Djonesových má totiž ohromující tajemství: patří ke STRÁŽCŮM MINULOSTI, tajné společnosti, která cestuje staletími a brání zločincům, aby zasahovali do dějin a přetvářeli si je po svém.
Na začátku pátrání po rodičích je Jake vytržen z Londýna 21. století, přemístěn do Francie 19. století a dopraven do Bodu nula, kde se nachází ústředí společnosti strážců. Zde se seznámí s podivuhodnou skupinou agentů a vůbec poprvé uslyší o obávané rodině Zeldtových, která má v plánu zničit náš svět, jak ho známe…
Minulost je v nebezpečí; jen Jake Djones ji může zachránit!

Strážci minulosti mě nejprve zaujali svou obálkou, jelikož mi přišla taková... Kouzelná. Hlavně ty věci v pozadí, to vypadá moc hezky. I když ten využitý model se vyskytl na poměrně hodně obálkách, ale co. :D
Pak jsem si samozřejmě přečetla anotaci, díky které uvažuji nad tím, že si knihu skutečně přečtu. Přece jenom, cestování v čase pro mě vždy bylo zajímavé a na mě se tomu věnuje jen málo knih. Takže uvidíme. Knihu bych si přečetla docela ráda. :)

Zdroj obálky a anotace:
www.egmont.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.