čtvrtek 10. května 2012

Čtení na slepo (1)

U Luc mě zaujal její nový projekt. Luc totiž přišla na skvělý způsob jak zmenšit náš to-read list. :D Hlavní pointou jest to, že si pomocí random.org vylosujete číslo, poté přejdete k nějakému tomu svému seznamu s knihami, které si chcete přečíst, naleznete knihu pod vylosovaným číslem a pustíte se do jejího čtení. To jest ve stručnosti. Více toho můžete nalézt ZDE.

Ták a i já jsem se dala do losování. Zadala jsem rozmezí a random.org my vylosoval toto:
A pod číslem 208 se skrývá:
Byla mi vylosována kniha Tessia: Zrození čarodějky od Trudi Canavan. Sama jsem si knihu chtěla přečíst, ale asi bych se k ní nedostala dříve než po prázdninách, jelikož ji nevlastním a musela bych si ji půjčit od spolužačky. Nicméně když byla kniha vylosována, já k ní přístup mám, tak proč si ji tedy nepřečíst? Už ji mám dokonce i doma, pár stránek jsem přečetla a vypadá to, že Trudi Canavan opět nezklame. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.