čtvrtek 3. května 2012

Knižní přírustky: Duben 2012

Tak je za námi další měsíc, během něhož vyšla spousta zajímavých knížek. Já některým z nich samozřejmě neodolala a prostě jsem si je musela pořídit. A i když jsem si myslela, že jsem si zas tak moc knih nekoupila, tak v součtu jsem si jich na svou osobu pořídila dost. :) Takže... Co jsem si to pořídila?

Hned na začátku měsíce jsem navštívila stránky beletrie.eu a objednala jsem si tři knižní novinky. Jak vidíte na fotce, byla to Štvanice od Patricie Briggs. Knihu jsem sice ještě nečetla, ale určitě se na ni těším. Za celý měsíc ji řadím ke knihám, kterých si vážím nejvíce a mám z nich největší radost. Líbí se mi jak Patricia píše, takže se na knihu už těším.
Druhou knihou je Sukuba 3 - Sny. Jak vám asi došlo, jedná se o třetí díl ze série Sukuba od Richelle Mead. Knihu jsem si koupila hlavně proto, že mám doma předchozí díly. Avšak z této série jsem četla jen díl první, k druhému a ani třetímu jsem se ještě nedostala.


Třetí a zároveň poslední knihou z tohoto nákupu je Lovkyně snů: Vstříc temnotě. Jedná se o pokračování knihy Lovkyně snů: Procitnutí. První díl se mi poměrně líbil, takže jsem na ten druhý díl opravdu zvědavá. Teď si zase jen najít čas na její přečtení. :D
Na fotce si můžete povšimnout další knihy. Jde o Alenku v kraji divů a za zrcadlem, kterou napsal Lewis Carroll. Knížku jsem si pořídila hlavně kvůli povinné četbě, jelikož se na mém seznamu nachází a nikde jsem ji nemohla sehnat, přičemž si ji přečíst chci. Tak jsem si ji za hezkou cenu pořídila.



Z těchto dvou knih jsem opravdu nadšená! Strašně moc jsem si je chtěla pořídit, protože mě zaujaly anotace, docela pochvalné recenze a poměrně hezké obálky.
Tákže. Tou první je kniha Cinder, její autorkou je Marissa Meyerová. V reálu ta obálka vůbec není špatná. Na knihu se strašně moc těším a mám co dělat, abych jí odolala, protože zrovna teď musím číst jiné knihy.
Vedle ní je Železný král od Julie Kagawa. Tomu se odolává ještě hůře než té Cinder, vážně! Ta obálka je opravdu krásná, to vám povím! Je hezčí než přes internet. I když po jejím sundání je knihha černá a taková obyčejná.
Rozhodla jsem se vám vyfotit detail knihy, začátky kapitol je totiž hezky zdobený. To se mi moc líbí, protože to je pak takové pestré a né úplně nudné. Zároveň to má být takové lákadlo pro vás, jelikož Železného krále mám pro vás jako cenu v HOPu. Knihu už doma mám, avšak nevyfotila jsem ji, přišlo mi to zbytečné.
Nicméně, vítěz HOPu se má rozhodně na co těšit! A i kdyby se mu kniha nakonec nelíbila, tak mu alespoň hezky ozdobí knihovnu. ^^ :)


Jako další tady nemáme nic jiného než Inheritance, poslední díl ze série Odkazu dračích jezdců, autorem je Christopher Paolini.
Vím, že někteří měli knihu už v březnu, avšak já jsem si knihu objednala přes sestru, takže přes školu. Knihu jsem tak měla značně levnější, za což jsem vážně ráda. A ani mi nevadí, že jsem si na ni musela čekat, na její čtení moc nespěchám, protože se mi do toho příliš nechce. Trochu se bojím, že mě kniha už nebude bavit a můj názor na celou sérii se změní. Přece jenom jsem na ni čekala nějaké tři roky, od té doby jsem přečetla spoustu dalších knih a z prvních dílů si skoro nic nepamatuji, což se mi často nestává. Takže mám teď dilema, jestli to číst od začátku či si vystačit jen se shrnutím na začátku knihy. No, uvidíme. Avšak dříve jak o prázdninách se do ní nepustím.


To by bylo ke koupeným knihám vše. Nyní se přesuneme k výhrám, jelikož i tento měsíc jsem měla nějaké to štěstí. :)

Ve Velikonočním HOPu jsem vyhrála knihu Arizona, což je druhý díl ze série Krásní mrtví. Knihu jsem vyhrála u Hanully a ještě jednou jí tímto moc děkuji.
Knihu jsem ještě nečetla a ani nevím kdy se na ni podívám, jelikož jsem nečetla ani první díl. Sice jsem ho měla doma už půjčený, ale kvůli nedostatku času jsem ho vrátila do knihovny. Nyní je hodně zarezernovaný, takže si na první díl musím nějakou dobu počkat. A jelikož nevím jak moc to navazuje, tak si hold na první díl počkám. Avšak příliš si od toho neslibuji, protože jsem zatím bohužel nečetla moc pozitivních recenzích. Nebudu knihu přímo odsuzovat, ale ani toho nebudu od né příliš čekat. Tak uvidíme.


Neměla jsem jen štěstí na výhru knihy, ale vyhrála jsem i podepsanou kartičku. Kartičku ke knize Article 5, podepsanou od Kristen Simmons. Vidíte, moje jmenovkyně! :D Sice cenou byla jen kartička, nicméně jsem obdržela i vyfocené záložky, za které jsem opravdu ráda. Já moc záložek nemám, vlastně si knihu zakládám spíše obyčejnými kousky papírků a tak. :D Takže za záložky jsem fakt vděčná a rozhodně je využiji! Dokonce mi některé už ukradla i má sestra. :D

Kartičku a záložky jsem získala od Willindy z My books - My loves. Mrkněte se k ní, právě pořádá další menší soutěž o podepsané kartičky. :))

Teď už jen všechny knihy pohromadě:

Ták. A čím jste si minulý měsíc udělali radost vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.