sobota 5. května 2012

On My Wishlist (13)


Jedná se o meme z dílny Book Chick City. Spočívá v tom, že každou sobotu uveřejním knihy, které bych si chtěla koupit. Můžou být starší, novější, ale klidně i knihy, které budou teprve vycházet. Pro tuto sobotu jsem si vybrala tyto knihy:
Vampýrská akademie - komplet by Richelle Mead

Vampýrská akademie je určitě jedna z nejpovedenějších upířin. Sice mě první díl zpočátku příliš nebavil, ale ten druhý už byl skvělý! Více jsem bohužel ještě nečetla, protože knihy doma nemám. Půjčovala jsem si je z knihovny a zrovna v téhlé době jsou další díly dost zarezervované. A když už jsem si od Meadové začala kupovat Sukubu, řekla jsem si, že si koupím i VA. A proč né tenhle box? :) Nemám tušení kdy mi knihy přibudou do knihovny, ale snad nejpozději o Vánocích. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.