pondělí 2. července 2012

Filmová podoba týdne (21)


Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

Název filmu: A co když je to pravda?
Režisér filmu: Mark Waters
Hrají: Reese Witherspoon, Mark Ruffalo, Donal Logue, Dina Waters, Ben Shenkman, Jon Heder, Ivana Milicevic, Ron Canada a další
Název knihy: A co když je to pravda?
Autor knihy: Marc Levy
O čem film je? (ČSFD):
Romantická komedie A co když je to pravda? vypráví příběh dvou lidí, kteří dokázali, že láska je opravdu nesmrtelná. Renomovaný komediální režisér Mark Waters (Protivný sprostý holky, Mezi námi děvčaty) svedl dohromady Reese Witherspoon (Pravá blondýnka, Holka na roztrhání) a Marka Ruffala (Collateral, Piková trojka) ve filmu natočeném podle stejnojmenného bestselleru. Když si David (Mark Ruffalo) pronajal byt v San Francisku, poslední věc, kterou ve svém novém domově očekával, byla spolubydlící. Poněkud hysterická mladá dáma jménem Elizabeth (Reese Witherspoon) se totiž před ním najednou zjeví jako duch a začne tvrdit, že Davidův nový byt ve skutečnosti patří jí. David to pokládá za obrovské nedorozumění, ovšem jen do chvíle, než se Elizabeth vypaří stejně záhadně, jako se objevila. Ne nadlouho. Začne se Davidovi naprosto nevyzpytatelně zjevovat, dokud si on neuvědomí šílenou "pravdu" - nastěhoval se do bytu po duchovi, který odmítá uznat svou smrtelnost. Ve snaze donutit Elizabeth, aby konečně odpočívala v pokoji, k sobě postupně najdou cestu a nakonec se do sebe zamilují. Může mít takový vztah budoucnost?

Můj názor:
Tohle je takový příjemný film, o kterém jsem ani nevěděla, že je podle knihy, když jsem se na něj dívala poprvé. Od té doby jsem ho viděla ještě párkrát a vždycky se u něj dá příjemně vypnout a prostě nemyslet. Není to nic extra výjimečného, ale zároveň je to kouzelná romantická komedie.
Navíc má tento film dost sympatické obsazení. Hlavní roli zde má Reese Witherspoon a to je jedna z mých oblíbenějších hereček. Viděla jsem s ní dost filmů a zatím se mi nestalo, že by se mi film s ní nelíbil. A i k tomuhle filmu se Reese docela hodí. Dále tu hraje Marh Ruffalo. Toho si pamatuju z filmu Letuška 1. třídy, ale zrovna teď si ho spíše spojím s filmem Avengers, kde se zhostil role Hulka / dr. Bruce Bannera (a mimochodem, Avengers je naprosto boží film).
Celkově je film takový průměrný, ale fajn. Nicméně jeho podobnost s knihou nemůžu porovnat, jelikož jsem knihu bohužel nečetla. Ale mám v plánu se po ní někdy mrknout. :)

Trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.