čtvrtek 2. srpna 2012

Čtení na slepo (4)

Další příspěvek do tohoto měsíčního projektu. Hlavní pointou jest to, že si pomocí random.org vylosujete číslo, poté přejdete k nějakému tomu svému seznamu s knihami, které si chcete přečíst, naleznete knihu pod vylosovaným číslem a pustíte se do jejího čtení. To jest ve stručnosti. Více toho můžete nalézt ZDE.
Knihu vylosovanou z minula ještě pořád čtu, což mě štve, ale já na ni úplně zapomněla a vzpomněla jsem si až poslední den v měsíci. A bohužel nějak nemám náladu na fantasy, takže čtu pomalu. Ale do konce týdne to snad přelouskám. :)
Opět jsem se tedy pustila do losování a tentokrát bylo vylosováno následující číslo:
A pod číslem 55 se nachází kniha...
Takžé. Vylosovanou knihou jest Dluh krve od Tanyi Huff, přičemž se jedná o pátý díl ze série Krevní pouta s hlavní hrdinkou Vicky Nelsonovou (aspoň doufám, že se takhle píše to její jméno ^^). Tuhle knížku mám z knihovny, takže bych si ji určitě přečetla - dřív nebo později. Ale podle tohohle teda dřív. Knížky z téhle série mám ráda a pokud se nepletu, jedná se o poslední díl - další díl je totiž sbírka povídek. :) Tak uvidíme jaká knížka bude. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.