sobota 4. srpna 2012

Kinovýhled - srpen 2012

Víte, já mám kromě knih docela dost ráda i filmy. A ještě radši na ně chodím do kina. I když né tak často jak bych chtěla, protože ten lístek do kina přece jenom něco stojí, a když většinu kapesného utratíte za knížky, tak se do kina chodí dost těžko. A přitom vždycky dávají několik filmů, které bych moc chtěla vidět. No a protože některé ty filmy jsou zajímavé, že by třeba mohly zaujmout i vás, rozhodla jsem se zavést rubriku Kinovýhled, kde vám představím filmy, na které bych do kina ráda šla (ale stejně nepůjdu ^^).

Název filmu: Rebelka (Brave)
Česká premiéra: 16.8.2012
Režisér filmu: Mark Andrews
Hrají: Emma Thompson, Craig Ferguson, Julie Walters, Kelly Macdonald, Kevin McKidd a další
O čem film je:
Už od starých časů se po mnoho generací šíří příběhy o epických bitvách a mystických legendách v drsné a tajemné Skotské vysočině. Ve filmu se k legendě přidá nová pověst, když odvážná Merida stane tváří v tvář tradici, osudu a nejkrutější bestii. Merida je zkušená lučištnice a impulzivní dcera krále Ferguse a královny Elinor. Je odhodlána jít si v životě svou vlastní cestou. Vzepře se starému zvyku zasvěcení pánům země. Silnému lordu MacGuffinovi, mrzutému Macintoshovi a svárlivému Dingwallovi. Meridiny činy nechtěně rozpoutají v království chaos a běsnění. Když se obrátí o pomoc k podivínské staré čarodějnici, dostane prokleté přání. Merida, která následuje nebezpečné síly, objeví význam skutečné odvahy, aby zlomila příšernou kletbu, než bude příliš pozdě.

Proč bych film chtěla vidět:
Víte, já mám ráda pohádky. Vážně. Obzvlášť ty od Disneyho či Pixaru (pohádku Na vlásku mám nejradši). A tahle pohádka vypadá opravdu dobře. Samozřejmě mě na ni nalákal trailer, žé. Vypadá to na moc pěknou animaci, určitou dávku zábavy, napětí a originality. Já pevně doufám, že získám stejně chytrou pohádku jako v případě pohádky Na vlásku. Nejvíce mě štve, že u nás dává pouze ve 3D, pf.
Pohádka původně nesla název Statečná Merida místo Rebelky. Docela by mě zajímalo co vedlo k přejmenování, jelikož původní název se mi líbil více.
Trailer:


Název filmu: Bourneův odkaz (The Bourne Legacy)
Česká premiéra: 9.8.2012
Režisér filmu: Tony Gilroy
Hrají: Jeremy Renner, Rachel Weisz, Edward Norton, Scott Glenn, Joan Allen a další
O čem film je:
V Bourneovu ultimátu agent Jason Bourne zlikvidoval tajný a kontroverzní vládní program společně s jeho tvůrci. Šlo však jen o špičku ledovce, pod níž se ukrývá mnohem sofistikovanější systém tajných operací, kterému šéfuje Byer (Edward Norton). Chladnokrevného profíka události kolem Jasona Bournea rozhodně nenechávají chladným, a tak se pro jistotu rozhodne bezpečně pohřbít podobný program dřív, než mu taky přeroste přes hlavu. K jeho smůle však jinak precizní čistící operaci přežije právě Aaron Cross a také vědkyně Marta Shearing (Rachel Weisz), která měla na starost jeho vědeckou část. Ti dva se navíc spojí a to je pro Byera smrtící hrozba, mnohem větší než ta, kterou představuje Bourne. Cross je taky z pořádně nepoddajného materiálu a oproti Jasonovi má tu výhodu, že si všechno pamatuje.

Proč bych film chtěla vidět:
Znáte trilogii o Jasonovi Bourneovi? Agent bez minulosti vám něco říká? Hm? Protože pokud ano, jistě by jste si neměli nechat ujít tenhle film, který jistým způsobem na předchozí trilogii navazuje. A z toho důvodu bych film chtěla vidět i já. Navíc trailer slibuje plno akce. Plus má film docela zajímavé herecké obsazení - Jeremy Renner si zahrál třeba v Avengers nebo ve čtvrtém Mission: Impossible, Edwarda Nortona můžete znát jako Neuvěřitelného Hulka či jste ho mohli vidět ve filmu Klub rváčů a Rachel Weisz určitě znáte z filmů Mumie a Mumie se vrací. Já jsem na film dost zvědavá a doufám, že mě nezklame.
Trailer:

Název filmu: Total Recall
Česká premiéra: 16.8.2012
Režisér filmu: Len Wiseman
Hrají: Colin Farrell, Jessica Biel, Kate Beckinsale, Bryan Cranston, Bill Nighy a další
O čem film je:
Ačkoli má tovární dělník jménem Quaid (Colin Farrell) krásnou manželku (Kate Beckinsale), kterou miluje, výlet do mysli mu připadá jako perfektní dovolená od frustrujícího života - skutečné vzpomínky na život super špióna mohou být přesně to, co potřebuje. Ale když se proces zvrtne, Quaid se stane hledaným mužem. Quaid, který je na útěku před policií - kterou řídí kancléř Cohaagen (Bryan Cranston), vůdce svobodného světa - se spojí s povstaleckou bojovnicí (Jessica Biel), aby našel hlavu ilegálního odboje (Bill Nighy) a zastavil Cohaagena. Linie mezi fantazií a realitou se začne smazávat a osud jeho světa visí na vlásku, když Quaid objeví svou skutečnou identitu, svoji pravou lásku a svůj skutečný osud.
Proč bych film chtěla vidět:
Total Recall je remake více než dvacet let starého filmu. Ten původní film jsem neviděla, ale na tenhle bych se ráda mrkla. Zaujal mě opět díky ukázce, která dává tušit akční sci-fi, které by mohlo být více než zajímavé. A já mám akční filmy ráda - člověk u nich často může skvěle vypnout a nemyslet. Navíc je zde zajímavé i herecké obsazení - Colina Farrella můžete znát třeba z Alexandra Velikého, Jessicu Biel třeba z filmu Next a Kate Beckinsale zná každý fanoušek série Underworld.
Trailer:


Název filmu: Méďa (Ted)
Česká premiéra: 2.8.2012
Režisér filmu: Seth MacFarlane
Hrají: Mark Wahlberg, Seth MacFarlane, Mila Kunis, Joel McHale, Giovanni Ribisi a další
O čem film je:
John (Mark Wahlberg) byl jako malý velmi opuštěný, i proto pronesl to pošetilé přání, aby jeho plyšový vánoční dárek začal mluvit. Stal se zázrak a mluvící medvěd se stal mediální hvězdou a miláčkem davů. Jak roky ubíhaly, chlupatému Tedovi zůstal jediný fanoušek - John. Ti dva si náramně notují v pohledu na život (maximální pohoda), na holky (divošky mají přednost), na práci (jen když není zbytí) a John i díky tomu velkoryse přehlíží, že okolí se na jeho soužití s méďou dívá čím dál rozpačitěji. Sežrat mu to dává především jeho holka Lori (Mila Kunis), která je sice nadmíru tolerantní, ale i u ní platí přísloví o chození se džbánem pro vodu. Takže když se ucho utrhne, dostává John nekompromisní ultimátum. Buď Lori, nebo plyšák. A tak se John ocitá na zásadní životní křižovatce, ze které vede jen jedna cesta. Nebo to tak aspoň vypadá.

Proč bych film chtěla vidět:
Tohle je poněkud více přisprostlá komedie od tvůrce seriálu Griffinovi, která se kupodivu dočkala docela dosti kladných ohlasů a vydělala opravdu slušné peníze. Na tenhle film sice vyloženě nemusím jít do kina, ale ráda bych ho viděla, jelikož slibuje nějakou tu zábavu, která je někdy vážně potřeba. Nečekám od filmu nic geniálního, ale něco k odreagování ano. I když tenhle film rozhodně není určený mladším osobám.
Trailer:


Název filmu: Temný rytíř povstal
Česká premiéra: 26.7.2012
Režisér filmu: Christopher Nolan
Hrají: Christian Bale, Gary Oldman, Michael Caine, Anna Hathaway, Tom Hardy a další
O čem film je:
Je tomu již osm let, co se Batman vytratil do noci, čímž se tak z hrdiny změnil v uprchlíka. Tím, že za něj padla vina za smrt Harveyho Denta, obětoval temný rytíř všechno pro to, co společně s komisařem Gordonem považoval za vyšší dobro. A na čas tato lež skutečně zabírala, když byla kriminální aktivita v Gothamu rozdrcena silou Dentova odkazu.
Všechno se ale mění s příchodem prohnané zlodějky a jejích tajemných zájmů. Avšak ještě daleko nebezpečnější je nástup Banea, maskovaného teroristy, jehož nelítostný plán proti Gothamu vyžene Bruce z jeho dobrovolného exilu. Avšak ani pokud si znovu nasadí svou masku a temnou kápi, nemusí jeho síly proti Baneovi stačit.

Proč by jste film měli vidět:
Tenhle film už měl premiéru v červenci, ale některá kina ho určitě budou dávat i tento měsíc (třeba to naše). Nicméně já už ho viděla a proto bych ho chtěla doporučit vám. Je to totiž naprosto geniální film, úžasné zakončení trilogie o Temném rytíři! Christopher Nolan vytvořil další skvělý film. Já jsem z něho maximálně nadšená, naprosto spokojená a jsem vážně ráda, že jsem ten film viděla. A ten soundtrack! Hans Zimmer se opět vytáhl a já před ním smekám, opravdu. Navíc je v kinech v originálním znění s titulky! Hurá! Pro mě je to prozatím nejlepší film tohohle roku a vidět by ho měl každý! Á, prostě jsem z něho naprosto nadšená. :D
Trailer:

Zdroj informací:
www.moviezone.cz, www.csfd.cz

Chystáte se na něco do kina vy? A pokud ano, na co? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.