středa 1. srpna 2012

Knižní přírůstky: Červen a červenec 2012

Tentokrát jsem se rozhodla spojit přírůstky za červen a červenec dohromady. Jedním důvodem jest to, že v červnu mi do knihovničky přibylo jen málo knih - celkem dvě. A druhým důvodem jest to, že balíček objednaný z beletrie.eu v červnu mi dorazila až v červenci, takže to jsou vlastně knížky patřící do obou měsíců. Nu, ale dost povídání. Níže máte tedy mé nové knížky přírůstky. :)

A začnu s přírůstky za červen. To mi přibyly pouze dvě knížky a ani jednu jsem si sama nekoupila. Hlavním důvodem bylo to, že jsem v červenu neměla na nakupování čas - doháněli jsme ve škole poslední resty, pak jsem týden ležela v nemocnici a týden doma v posteli. Navíc spousta knížek, které jsem si chtěla pořídit, vycházela až na konci měsíce, takže jsem na ně čekala, abych si je mohla pořídit najednou. :)

Takže knihu Krvavá romance jsem vyhrála v soutěži - v májovém hopu. Knížku jsem ještě nečetla, ani nevím o čem pořádně je, takžé... Uvidíme až se k ní dostanu. :)
A druhou knihou je Alice´s Adventures in Wonderland. Tuhle knížku jsem dostala darem od své kamarádky, která mi ji přivezla ze studijního pobytu v Anglii. Čímž mě neuvěřitelně překvapila! :D Nenapadlo mě, že by mi mohla přivézt knížku a vůbec mi nevadí, že vybrala tuhle klasiku, i když to není tak dlouho co jsem si domů pořídila český překlad. :) Navíc je tohle má první anglická knížka, kterou vlastním. Sice netuším kdy a jestli vůbec si knihu přečtu, ale stejně jsem z ní nadšená. :)
Tak teď už ke knihám za červenec. První bude obsah balíčku z beletrie.eu, který jsem objednala už v červnu, ale dorazil až v červenci, protože se čekalo na uskladnění jedné z knih, jak jsem se dozvěděla v emailu, když jsem se ptala, proč mi objednávka ještě nedošla (jó, byla jsem nervózní, protože tam byla kniha do soutěže, jinak bych to nechala být).

Jak vidíte, objednala jsem si dvě dystopické novinky od Knižního Klubu. První je Pod nekonečnou oblohou, kterou jsem sice ještě nečetla, ale jsem na ni zvědavá. Jen mi u knihy docela vadí jak se ta obálka leskne - hrozně špatně se na knihu dívá. :/
Dokonalý pár mám naopak už přečtený a na blogu můžete najít i recenzi. Tahle knížka má naopak opravdu krásnou obálku, která je na dotek dost zajímavá a trochu jiná než normální obálky. :) Avšak po sundání přebalu je kniha bílá a taková nijak. Stejně jako Pod nekonečnou oblohou, akorát tam je kniha modrá. Božé, nemám takové knihy ráda - když se zničí přebal, tak je kniha nudně nijaká.
V balíčku byly ještě další dvě knihy (vlastně tři, pokud se započítá ještě jeden výtisk Dokonalého páru určený pro soutěž). Tou první není žádná jiná kniha než Prohnaný, který se mně osobně vážně moc líbil a hodně mě bavil, což se taky můžete dočíst i v recenzi, která už je na blogu. Navíc má ta kniha fakt krásnou obálku. I když mě ze začátku udivila velikost knihy - jak vidíte na fotce (snad), knížka je docela malá. :)

A další knihou jsou Roztomilé malé lhářky, kvůli kterým jsem musela na balíček čekat tak dlouho. Tuhle knížku si chci už nějaký ten pátek přečíst - chválily ji spolužačky a kupodivu jsem četla i několik kladných recenzí. Čekala jsem, jestli knížku pořídí naše knihovna, ale stále nic a tak jsem si ji koupila. Tak uvidíme jak se mi bude líbit - podle toho se pak rozhodnu jestli investovat do dalších dílů nebo ne. :) A taky se pak podle toho rozhodnu jestli začít sledovat seriál nebo ne. :D
Á, už tu mám poslední přírůstek do mé knihovničky. Tentokrát je to opět něco od úžasného nakladatelství CooBoo. Já totiž využila jejich skvělé nabídky, kdy se neplatilo poštovné, plus byla na knihu 30% sleva. Což je úžasné! Sice byla podmínka, že jste na objednávku museli čekat kolem dvou nebo tří týdnů, ale stejně se to vyplatilo. A prostě tomu nešlo odolat. Takže do mého košíčku putovala kniha Rudá jako rubín. Tu jsem si sice původně nechtěla kupovat, obzvlášť když ji pořídili do naší knihovny, ale poslední dobou na mě ze všech stran útočily naprosto nadšené recenze na tuto knihu. A tak jsem hold neodolala. Navíc, ta obálka je krásná! Na knížku se vážně moc těším a pevně doufám, že se k ní dostanu co nejdříve a ještě tento měsíc. :)

Ták a na závěr tu mám společnou fotku. Vyfotila jsem knihy za červen a červenec dohromady, jelikož mi přišlo zbytečné to dělit. :)
Já jsem se svými přírůstky spokojená. :) A za srpen jich asi nebude nijak moc, ale určitě mám v plánu tři knížky - tři novinky od CooBoo. A určitě snadno uhádnete, o které se jedná. :) Áno, budou to Loď mezi hvězdami, Modrá jako safír a Drakie. Na všechny ty knížky se moc těším - hlavně na Loď mezi hvězdami. Teď jen doufám, že se mi ty knížky podaří pořídit. A třeba budu mít štěstí a ukořistím těch knížek víc. :))

A čím jste si za červenec udělali radost vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.