sobota 4. srpna 2012

On My Wishlist (26)


Jedná se o meme z dílny Book Chick City. Spočívá v tom, že každou sobotu uveřejním knihy, které bych si chtěla koupit. Můžou být starší, novější, ale klidně i knihy, které budou teprve vycházet. Pro tuto sobotu jsem si vybrala tuto knihu:
Démon z Hex Hall by Rachel Hawkins

První díl jsem si sice stále nepořídila, i když jsem ho už četla, protože jsem ho měla půjčený z knihovny. A pořád si ten první díl chci pořídit - jen nevím kdy. Zároveň s ním bych si ráda koupila i ten díl druhý, který vyšel jen před pár dny. Sama jsem na tenhle díl zvědavá, jelikož jednička byla příjemná oddechovka. Ale docela mě na obálce zaráží, že chybí ten odraz, který je na první knize (i na anglickém originálu). Takhle ta druhá půlka působí divně prázdně. To jsem zvědavá, jestli i třetí díl bude bez odrazu nebo s odrazem. Nu, uvidíme. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.