neděle 5. srpna 2012

Potřeštěné letní kniho-dumání (6)

VeEee ve spolupráci se Syki vytvořila letní projekt Potřeštěné letní kniho-dumání. Má to určitou podobu dumání, ale spíše jde o sestavování knih na určitá, dosti zajímavá témata. Více o projektu si můžete přečíst ZDE.
A jak vám si došlo, já jsem se rozhodla zapojit, jelikož mě tento projekt dost zaujal a hlavně si myslím, že by to mohlo být zábavné. :) Dnes vám tedy přináším šesté téma.

Knihy, které přilákají potenciální objekt(y) letní lásky

Taky jste vždycky chtěli zažít tu správnou a nespoutanou letní lásku? Ukradené polibky, nekončící procházky a krásně přiblblý výraz na tváři. Jenže ono je z toho nakonec prd a tak hledáte pomoc v knihách. Sestavte seznam 5 knih, které jsou podle vás zaručeným lákadlem pro opačné pohlaví anebo knihy, v nichž jste našli inspiraci a napište, proč jste si vybrali právě je.

 
1. Drakie by Sophie Jordan
2. Partials by Dan Wells
3. Prohnaný by Kevin Hearne
4. Loď mezi hvězdami by Beth Revis
5. Unraveling by Elizabeth Norris

Nejdříve mě vůbec nenapadlo jak bych se s tímhle tématem mohla popasovat. Nakonec jsem se inspirovala u VeEee a rozhodla se, že prostě vyberu knížky, u kterých mě obálky zaujaly na první pohled a donutily mě si o knihách zjistit víc. A řekla bych, že mnou vybrané obálky by mohly zaujmout i ostatní. I když o samotném obsahu knih vám toho moc neřeknu, snad jen o Prohnaném, kterého jsem četla. A zrovna knížka Prohnaný by určitě bavila i kluky. Zbylé knihy bych si moc ráda přečetla a pevně doufám, že se mi to povede. :)

Zaujaly by vás mnou vybrané knihy? A jaké knihy by jste vybrali vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.