čtvrtek 1. listopadu 2012

Kinovýhled - listopad 2012

A už tu máme začátek dalšího měsíce. To je děsný, jak to letí. No nic. Jelikož bych i tento měsíc ráda navštívila kino, opět jsem sepsala článek o filmech, které bych chtěla vidět. V říjnu jsem nakonec i v kině byla - minulý týden nás mamka vzala na novou Bondovku - Skyfall a musím říct, že to bylo celkem fajn. Rozhodně lepší než Quantum of Solace. :)
A docela ráda bych i tento měsíc kino navštívila, tak snad se mi to podaří. :)

Název filmu: Legendární parta (Rise of the Guardians)
České premiéra: 29. 11. 2012
Režisér filmu: Peter Ramsey
Hrají: Alec Baldwin, Hugh Jackman, Jude Law, Chris Pine, Isla Fisher, Dakota Goyo a další
O čem film je:
Když se jeden zloduch rozhodne vzít dětem na celém světě radost ze života, dá se dohromady parta superhrdinů, a ta se ho pokusí zastavit. Její členové jsou skutečně legendární. Provázejí každého z nás od dětství, ale nikoho asi ještě nenapadlo, že by ti, kdo rozdávají dětem radost, taky uměli rozdávat rány. Legendární parta vznikla ve studiu, které stvořilo Shreka a Madagaskar. Filmu, o němž se s předstihem mluví jako o animované události roku, vysloveně sluší 3-D provedení.
Vraťme se ale k našim hrdinům. Jejich neformálním šéfem je Santa, jenž bohatýrským zjevem a chováním připomíná ruského kozáka. K ruce má nejen skřítky, ale i bandu sněžných mužů. Jeho křehkým protipólem je pak Víla Zuběnka se svou armádou minivíl. Partu pak doplňují Velikonoční zajíc, za jehož drsným vzezřením se skrývá roztomilý zajda, a mlčenlivý pohodář Sandman. Ti všichni zpříjemňují životy dětí, ať už jim nosí dárky na Vánoce, vyměňují vypadlé zuby za peníze, schovávají velikonoční kraslice nebo je každý večer uspávají a jako bonus dodávají hezké sny. Všudypřítomnou idylu ale kazí "Bubák". Taková ta potvora, co se na beton schovává pod postelí nebo ve skříni a spícím dětem přináší jen noční můry. A tenhle Bubák se rozhodne škrtnout Velikonoce, Vánoce i kšeftování s mléčným chrupem. Legendární parťáci si záhy uvědomí, že na tohohle nepřítele sami nestačí a povolají do svých řad Jacka Frosta. Bohužel, vysmátému klukovi, který škádlí lidi mrazivými malůvkami na oknech a náledím uprostřed města, se do záchrany světa nechce. Štve ho, že na rozdíl od jeho kolegů v něj děti nevěří. Otázkou je, co se stane, až pod vlivem nočních můr přestanou caparti věřit i v jejich existenci.

Proč bych film chtěla vidět:
Na konci měsíce míří do kin další animák, který mě zaujal hlavně tím, že je od tvůrců animáku Jak vycvičit draka. A zrovna film Jak vycvičit draka je skvělý, já osobně ho mám moc ráda. I když tahle pohádka na mě dějem působí docela zvláštně, říkám si, že by nemusela být špatná. A ukázka působí docela sympaticky. Tak uvidíme, co z toho vyleze. Třeba si nakonec na tuhle pohádku do kina vážně zajdu, docela mám na nějaký animák chuť. :)
Trailer:

Název filmu: Atlas mraků (Cloud Atlas)
Česká premiéra: 22. 11. 2012
Režisér filmu: Andy Wachowski, Lana Wachowski, Tom Tykwer
Hrají: Tom Hanks, Halle Berry, Hugh Grant, Hugo Weaving, Susan Sarandon, Jim Broadbent, Jim Sturgess, Ben Whishaw a další
O čem film je:
Filmová adaptace románu Davida Mitchella vypráví šest žánrově odlišných příběhů, které se odehrávají v různých časech a na různých místech od začátku 19. století až po postapokalytickou budoucnost. Film zobrazuje myšlenku kontinuální propojenosti našeho bytí a především našich činů napříč časem a prostorem, kde všechno má svoji příčinu i následek, smysl, kde se vrahova duše promění ve velkého hrdinu a kde jediný laskavý skutek v přítomnosti vyvolá revoluci v daleké budoucnosti.

Proč bych film chtěla vidět:
Tak na tenhle film bych vážně, vážně moc chtěla do kina jít. Vidět ho chci od té doby co jsem viděla tu skvělou ukázku, protože ta je vážně úžasná. Nebo aspoň mně se velmi líbí. Na film mě dokonale nalákala. Já mám ráda filmy, u kterých člověk musí myslet. A tohle asi ten typ filmu bude. Navíc se jedná o adaptaci stejnomenné knihy, kterou si chystám z knihovny vypůjčit. K tomu všemu se podívejte na to herecké obsazení - já osobně mám většinu těch herců vážně ráda! A režiséři stojí i za sérií Matrix, kterou jsem sice já osobně neviděla, ale většinou na ni slyším jen chválu. Tak uvidíme co na film řeknu já. A budu pevně doufat, že se na film do kina dostanu! :)
Trailer:

Název filmu: Raubíř Ralf (Wreck-It Ralph)
Česká premiéra: 15. 11. 2012
Režisér filmu: Rich Moore
Hrají: Jane Lynch, John C. Reilly, Sarah Silverman, Jack McBrayer, Scott Menville, Jamie Elman, Skylar Astin a další
O čem film je:
Wreck-It Ralph touží po tom, aby byl milován tak, jako perfektní Good Guy jménem Fix-It Felix z jeho hry. Problém je v tom, že nikdo nemiluje Bad Guye. Ale oni milují hrdiny… takže když přichází moderní hra ve stylu kdo dřív vystřelí, kde se objeví neoblomná Sergeant Calhoun, Ralph to vidí jako příležitost k hrdinství a štěstí. Vplíží se do hry s jednoduchým plánem - vyhrát medaili - ale brzy zničí všechno a nechtěně vypustí smrtelného nepřítele, který ohrožuje každou hru v arkádě. Jediná Ralphova naděje? Vanellope von Schweetz, mladá problémistka z hry o závodění, která je tou jedinou, kdo může Ralpha naučit, co to znamená být Good Guy. Ale zjistí, že je natolik dobrý, aby se stal hrdinou před tím, než se objeví pro celou arkádu nápis "Game Over"?

Proč bych film chtěla vidět:
Tenhle měsíc míří do kina ještě jeden animák. A to Raubíř Ralf. Raubíř Ralf by nás měl zavést do světa videoher, kde záporák už nebude chtít být záporákem. Což podle mě zní docela dobře a hlavně zase jednou pěkně originálně. Také trailer dává tušit zábavu. Na Ralfa bych nutně nemusela jít do kina, ale určitě bych se na ten film ráda později mrkla. Vypadá to na pěknou, oddechovou zábavu. :)
Trailer:

Název filmu: Rozbřesk - 2. část (Breaking dawn - part 2)
Česká premiéra: 15. 11. 2012
Režisér filmu: Bill Condon
Hrají: Kristen Stewart, Robet Pattinson, Taylor Lautner, Dakota Fanning, Ashley Greene, Anna Kendrick, Billy Burke a další
O čem film je:
Závěrečná část světoznámé upírské ságy nás naposledy zavede do světa, kde upíři a vlkodlaci bojují nejen o svou lásku, ale i o vlastní životy. Novorozená upírka Bella a její manžel Edward mohou být konečně navždy spolu a šťastní, ale příchod jejich pozoruhodné dcery Renesmee uvede do pohybu nebezpečný řetězec událostí, které pro ně mohou skončit katastrofou. Rodina Cullenových se ale rozhodne bojovat a kontaktuje přátele z celého světa, aby spojili své síly a postavili se vládnoucímu rodu Volturiových. Velkolepá bitva, kde vítězství může vše změnit, právě začíná. Napínavé a romantické pokračování filmu Rozbřesk vám připomene proč se Twilight sága stala fenoménem a ukradla srdce dívkám a ženám po celém světě.

Proč bych film chtěla vidět:
Ehm... Já vlastně tenhle film vidět nechci. Už od začátku tvrdím, že rozdělení byla zbytečnost a Twillight ságu mám ráda méně a méně. Sem film házím spíše proto, že se přece jenom jedná o adaptaci knihy, takže by bylo asi hloupé, kdybych ten film nezmínila. I když si stejně myslím, že dívky, které film chtějí vidět, naprosto přesně vědí kdy má premiéru. Ale tak co. Já osobně na film nechci a pokud mě na něj nedonutí sestra, ani na něj do kina nepůjdu. Už jenom ty ukázky mě od něj odrazují. Vážně tu film změňuji jen proto, že jde o adaptaci knihy a tohle přece jenom ten blog o knihách je...
Trailer:

Zdroj informací:
www.moviezone.cz, www.csfd.cz

Tak to bude pro tento měsíc vše. Já pevně doufám, že se do kina na ten Atlas mraků dostanu, tak uvidíme, nu. :)

Chystáte se tento měsíc na něco do kina? A případně na co? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.