pondělí 3. prosince 2012

Filmová podoba týdne (42)


Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

Název filmu: Nádherné bytosti (Beautiful Creatures)
Režisér filmu: Richard LaGravenese
Hrají: Emma Thompson, Jeremy Irons, Alice Englert, Alden Ehrenreich, Emmy Rossum, Viola Davis, Kyle Gallner, Zoey Deutch a další
Název knihy: Nádherné bytosti
Autor knihy: Kami Garcia a Margaret Stohl
O čem film je? (Bux.cz)
Ethan žije v městečku Gatlin v Jižní Karolíně celý život, stejně jako celé generace jeho rodiny. A jedno ví bezpečně - tady se nikdy nic nemění, nikdy se nic neděje. Pak se však objeví Lena Duchannesová a najednou není nic takové, jako bylo dřív. Ethan postupně zjišťuje, že výstřední, zvláštní, nešťastná a nesmírně přitažlivá Lena je z rodiny mocných Zaklínačů a o jejích šestnáctých narozeninách na ni má dopadnout kletba - kletba, která ohrožuje její život. Lenu a Ethana však k sobě váže hlubší pouto, než kterýkoli z nich tuší, a Ethan je možná Leninou jedinou nadějí.

Můj názor:
Jak jste se možná všimli, dneska je popis filmu ze stránek bux.cz - nikde jsem totiž nenašla nějaké to info k samotnému filmu a tak jsem použila anotaci ke knize. :) Co se týče filmu - ještě jsem ho neviděla, vzhledem k tomu, že do kin míří až příští rok. Nicméně ani jsem nečetla knihu - nějak jsem se k ní nikdy nedostala. Takže vůbec nevím, jestli herci odpovídají knižním představám či ne. Ale obsazení Jeremyho Ironse a Emmy Thompson mi napovídá, že film by nemusel být až tak špatný - minimálně tihle dva jsou skvělí herci! A trailer mi je docela sympatický - vlastně mě na knihu hodně láká, takže si ji dost možná někdy půjčím a skutečně přečtu. :)
Trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.