sobota 1. prosince 2012

Kinovýhled - prosinec 2012

Tak dneska je prvního prosince! Tudíž už jen nějaké tři týdny do Vánoc a hlavně do prázdnin! :) Jak já se na ně už těším! A tento měsíc samozřejmě chci jít též do kina, vzhledem k tomu, že má premiéru pár zajímavých titulů. A když jsem minulý měsíc v kině nakonec nebyla (což mě stále vážně mrzí a trochu štve...), tenhle měsíc kino rozhodně nevynechám. :) Tak schválně, uhádnete na co půjdu, hm? :D :)

Název filmu: Anna Karenina (Anna Karenina)
Česká premiéra: 6. 12. 2012
Režisér filmu: Joe Wright
Hrají: Keira Knightley, Jude Law, Aaron Taylor-Johnson, Kelly Macdonald, Matthew MacFadyen, Alexandra Roach, Domhnall Gleeson a další
O čem film je:
Anna Karenina (Keira Knightley) žije v lehce unaveném manželství s vysokým vládním úředníkem (Jude Law), s nímž má malého syna, a její pověst mezi petrohradskou smetánkou nemůže být lepší. Během cesty do Moskvy, kam jede navštívit bratra (Matthew Macfadyen), potká hraběnku Vronskou a na moskevském nástupišti se seznámí i s jejím synem (Aaron Taylor-Johnson), mladým ambiciózním důstojníkem. Letmé setkání stačí k tomu, aby mezi nimi přeskočila jiskra, která se záhy promění v požár, který ani jeden z nich nedokáže a ani nechce uhasit. Chtějí se "jen" svobodně milovat, ale carské Rusko konce 19. století je vůči podobným excesům velmi netolerantní a umí to dát patřičně najevo.

Proč bych film chtěla vidět:
Tenhle film bych chtěla moc, moc vidět. I když si budu asi muset hold počkat na DVD, což mě docela mrzí. Ale co se dá dělat. :) Na filmu mě uchvátila hlavně ukázka. Ta je dokonalá. Tu bych si klidně pustila i několikrát dokola. Navíc spojení režiséra Joa Wrighta a Keiry Knightley už samo o sobě zaručuje kvalitu - společně spolupracovali na filmu Pýcha a předsudek a za sebe musím říct, že to je úžasný film. A i dost dobré zpracování knihy. A další obsazení filmu je dost kvalitní. Film vypadá skvěle a já si myslím, že i dobrý bude. A třeba mě přesvědčí, abych si přečetla knihu, stejně jako mě přesvědčil film Pýcha a předsudek. :)
Trailer:

Název filmu: Ladíme! (Pitch Perfect)
Česká premiéra: 20. 12. 2012
Režisér filmu: Jason Moore
Hrají: Anna Kendrick, Elizabeth Banks, Alexis Knapp, Christopher Mintz-Plasse, Brittany Snow, Adam DeVine, Skylar Astin a další
O čem film je:
Beca (Anna Kendrick) nastoupila na novou školu a jako těžký introvert má v plánu nikam se nezařazovat a s nikým se nepřátelit. To je první důvod, proč ji nepotkáte jinak než se sluchátky na uších. Tím druhým je touha stát se úspěšnou dýdžejkou. Svého plánu se drží až do chvíle, než narazí na velmi nesourodou partu holek (upjaté královny krásy, urostlé drsňačky, sexuální dračice i těžké asociálky), které spojuje soutěžní sborové zpívání slavných písniček bez hudebního doprovodu. Ten si vytvářejí vlastním hlasem. Beca sice na první kolo námluv řekne "ne", ale nezpochybnitelný hudební sluch a schopnost zpívat čistě i ve sprše, ji nakonec do klubu zpívajících studentek přivede. Jenže Beca je tak trochu rebelka, a tak to okamžitě začne mezi ní a neoficiální šéfkou týmu Aubrey nezdravě jiskřit. Zatímco Aubrey je vyznavačka středního proudu, Beca neustále hledá nové cesty, Aubrey jde hlavně o vítězství v prestižním klání školních vokálních skupin, Beca na nějakou soutěž zvysoka kašle. Liší se prakticky ve všem a jako silné povahy se jednou musí nevyhnutelně střetnout. A ač klasik zpívá, že "zpívání krásně zní", tohle rozhodně krásné nebude. A přitom finále je tak blízko!

Proč bych film chtěla vidět:
Ukázka pro mě evokuje něco ve stylu seriálu Glee, který mám docela ráda nebo hlavně dřív jsem měla, teď už na jeho sledování nemám moc čas. :) Film budu chtít vidět hned jak se objeví na DVD, protože to vypadá na sympatickou a vtipnou oddechovku. :) Navíc ve filmu hraje Anna Kendrick ze ságy Stmívání, která už ukázala, že umí hrát a tak jsem na ni tady zvědavá - a hlavně jsem zvědavá na její zpěv. Tak uvidíme. :)
Trailer:

Název filmu: Pí a jeho život (Life of Pi)
Česká premiéra: 20. 12. 2012
Režisér filmu: Ang Lee
Hrají: Suraj Sharma, Irrfan Khan, Tabu, Gérard Depardieu, Rafe Spall a další
O čem film je:
Hlavní hrdina Pí vyrůstal v indické zoologické zahradě, kterou založil jeho otec. Možná by exotickou živnost převzal, kdyby se rodina nerozhodla přestěhovat do studené Kanady, i s některými zvířaty, jejichž prodejem si chtěli zajistit snazší start v nové zemi. Proti tomu se ovšem postavily přírodní živly, které jedné bouřlivé noci potopily nákladní loď, na níž se Pí s rodiči a bratrem plavil. Chlapec se šťastnou náhodou ocitl v záchranném člunu, který zůstal uprostřed oceánu jako jediná připomínka katastrofy. Nezachránil se však sám, spolucestující tvořili poraněná zebra, hyena, samice orangutana a Richard Parker. To nebyl další přeživší člověk, ale mohutný bengálský tygr, který si rozhodně nemyslel, že by se v nouzových podmínkách mělo něco měnit na přirozeném průběhu potravního řetězce. Tak začala neskutečná plavba, během níž se chlapec musel proměnit v muže, aby dokázal obstát v konkurenci jednoho z největších predátorů naší planety a přežít strastiplnou pouť k pevnině.

Proč bych film chtěla vidět:
U tohoto filmu mě opět okouzlila hlavně ukázka. Ta je totiž kouzelná. :) Vážně pěkná, dokáže zaujmout. Na film nemusím jít nutně do kina, ale vidět ho chci. Jsem zvědavá jak se bude celý příběh vyvíjet, o co přesně půjde, jak to všechno dopadne. K filmu nějak nemám víc co říct. Snad jen to, že je to podle knihy. Toť vše. 
Trailer:

Název filmu: Hobit - Neočekávaná cesta
Česká premiéra: 13. 12. 2012
Režisér: Peter Jackson
Hrají: Martin Freeman, Stephen Hunter, Ian McKellen, Richard Armitage, Cate Blanchett, Hugo Weaving, Elijah Wood, Eric Vespe, Orlando Bloom a další
O čem film je:
"Hobit" sleduje cestu ústřední postavy Bilbo Pytlíka, který se ocitne na dobrodružné výpravě, jejímž cílem je znovu si nárokovat ztracené trpasličí království Erebor, o které hobity připravil drak Šmak. Díky čaroději Gandalfu Šedému se Bilbo ocitne ve společnosti třinácti trpaslíků v čele s legendárním bojovníkem Thorinem. Jejich cesta je zavede do divočiny, přes tajemné země, kde se to hemží zlobry a skřety, smrtelnými obřími pavouky a kouzelníky. Ačkoli cíl jejich cesty - Osamělá Hora - leží na východě, musí se nejprve dostat z jeskynního systému, kde se Bilbo ztratí a narazí na někoho, kdo mu navždy změní život... na Gluma. Tady, sám s Glumem, na břehu podzemního jezera, skromný Bilbo Pytlík objeví nejen hloubku lstivosti i odvahy, která překvapí i jeho samotného, ale také získá do svého vlastnictví Glumův prsten "miláška", jenž skýtá nečekané a užitečné možnosti... Jednoduchý, zlatý prsten je spojen s osudem celé Středozemě takovým způsobem, jaký Bilbo nemůže ani tušit.

Proč bych film chtěla vidět:
Myslím, že nikoho z vás nepřekvapí, že jsem Hobita označila jako to nejlepší na konec. Pro mě je totiž Hobit jedním z nejočekávanějších filmů roku a já se už od loňského prosince, kdy na něj byla uvedena první ukázka, nemůžu samotného filmu dočkat. Do kina se strašně, strašně moc těším a rozhodně na něj půjdu. Jen asi né hned 13. 12., protože mám dlouho školu. A 14. 12. bych se neměla do kina jak dostat, takže budu muset počkat až do soboty. Ale těch pár dnů už snad vydržím. :) Na film se vážně těším - přece jenom, Pán prstenů je dokonalost sama o sobě, že. A já věřím, že Hobit bude na podobně dobré úrovni. A to obsazení! Marin Freeman je dokonalý Bilbo! Á! Já už ten film chci vidět, prosííím! :D Jediné co mě na filmu trápí je dabing - já bych to totiž chtěla vidět s titulky. Ale to mám bohužel smůlu, protože 3D je jen s dabingem a mamka se sestrou titulky nechtějí. Ach jó. Ať žije originální znění! K čertu s dabingem! Ale mám hold smůlu, no.
Trailer:

Zdroj informací:
www.moviezone.cz, www.csfd.cz


Tak to je pro tento měsíc vše. :) Žádný z dalších filmů mě nijak nezaujal, bohužel. Ale i tohle podle mě stačí, řekla bych. :)

A co vy? Chystáte se do kina? Na Hobita? Či na něco úplně jiného? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.