sobota 1. prosince 2012

Knižní přírůstky: Říjen a listopad 2012

Jak jsem vás informovala při Knižních přírůstcích za září, rozhodla jsem se dát říjen a listopad dohromady. Důvod je celkem prostý - vážně mi do knihovničky přibylo jen pár knížek. Přece jenom budou ty Vánoce, takže jsem musela šetřit, abych mohla koupit dárky rodičům, sestře a kamarádům. Takže na knížky mi hold moc peněz nezbývalo. Ale nebojte, já si to vynahradím Vánoci a pak po Vánocích, uvidíte. :D Tak. Dost už mých řečí. Přejdem k tomu, co mi tedy do knihovničky přibylo, ne? :)

Jako první tu mám knihu Espressologie, kterou vydalo nakladatelství CooBoo. Espressologie mě zaujala už před vydáním svým jednoduchým, ale milým nápadem. Knížku už mám přečtenou a docela se mi líbila, na blogu si dokonce můžete přečíst už i recenzi. Knížku jsem si pak objednala už v září, když byly na Albatros média nějaké ty slevy a poštovné zdarma, ale došla až v říjnu. A nelituji toho, že jsem knihu pořídila. Taková jednohubka. :)
Na druhé fotce můžete vidět první stránku knihy, kde je vidět ten flek (či jak se tomu říká...) od kafe, který je na každém začátku kapitoly a vždycky vypadá trochu jinak. :) To se mi opět velmi líbí, aspoň ty začátky nejsou pak tolik nudné a nevýrazné. Kniha je celkově dost pěkně zpracovaná, jen na mě je na jedné stránce docela málo textu - jsou tam velké odstupy od kraje a docela i větší mezery. Ale aspoň se to pak vážně rychle čte. :)
Můj druhý přírustek za říjen, ze kterého mám asi největší radost! Magie krve! Áááá! Jak já se na tu knížku těšila! :D Samozřejmě ji mám taktéž přečtenou a jsem z ní neuvěřitelně nadšená! Recenze se na blogu objeví v blízké době, slibuji. :) Obálka naživo nevypadá tak divně a já jsem si na ni nakonec i zvykla. :) A pod přebalem je opět stejná obálka a dokonce i barevná, což mě vážně těší! Knížka byla prostě skvělá a já se fakt těším na další díl! :)
V balíčku s touto knihou byla i kniha Sněhulák, což je detektivka, kterou mám pro mamku k Vánocům, tak snad se jí bude líbit. :) A také v balíčku byla kniha Jméno větru, která mi ale byla zabavena s tím, že ji dostanu až k Vánocům. Takže ta se tu objeví příští měsíc. :)
A poslední kniha, která patří mezi mé přírůstky. Tu jsem si pořídila v listopadu. I když jsem si ji původně tedy vůbec kupovat nechtěla. Takže proč jsem si ji nakonec koupila? Nu, sestra zjistila, že u CooBoo vyšla kniha Tolkienův svět a jelikož se to týká Středozemě, prostě musela mít knihu doma. Na stránkách Albatrosmedia byla opět akce bez poštovného, takže kniha vyšla i levněji než v knihkupectví. Ale mně bylo líto si nic neobjednat, nó. A Nadpozemská má docela kladné recenze. A nadpozemskou obálku. Tak mi tedy též putovala do košíčku, nu. :D Jsem velmi zvědavá jak se mi kniha nakonec bude líbit a já doufám, že aspoň trochu ano. :)
Jak pak můžete vidět na druhé fotce, začátky kapitol jsou opět krásně provedené. A ona celá ta kniha je krásně zpracovaná, na pohled se mi vážně moc líbí. Jediné co ji trochu kazí je ta chyba ve jméně autorky, jak můžete vidět na třetí fotce. Nevím, jestli je to chyba jen mého výtisku, ale spíše ne... No, co se dá dělat. Snad přímo v knize žádné chyby nebudou. :)
Jako takovou třešničku na dortu tu mám fotku podepsané knihy Virus od Kathy Reichs. Já osobně jsem se autogramiády bohužel neúčastnila, ale knihu podepsanou mám, za což jsem vážně moc ráda! :)

Knihy za říjen a listopad dohromady:
Tak to je za říjen a listopad vše. :) Mně osobně vůbec nevadí, že mi přibylo tak málo knížek, já si to skutečně vynahradím těmi Vánoci, však uvidíte. ;) :D Ale jinak si myslím, že přírustky jsou to pěkné a já osobně jsem za ně moc ráda! :)

Ták a čím jste si v poslední době udělali radost vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.