sobota 1. prosince 2012

On My Wishlist (43)


Jedná se o meme z dílny Book Chick City. Spočívá v tom, že každou sobotu uveřejním knihy, které bych si chtěla koupit. Můžou být starší, novější, ale klidně i knihy, které budou teprve vycházet. Pro tuto sobotu jsem si vybrala tuto knihu:
BZRK by Michael Grant

Nějak minulý týden (aspoň tuším), CooBoo uveřejnilo, že chystá tuhle knihu vydat. I když já jsem už nějak dřív na FB CooBoo četla, že knihu mají v plánu, když byl dotaz ohledně vydání série Gone od Michaela Granta, takže to pro mě takové překvapení nebylo. :) A musím říct, že mě už dlouho žádná kniha nezaujala anotací tolik jako tato kniha. :) Ta anotace totiž zní hrozně zajímavě a příběh tak působí originálně. Já osobně bych si knihu ráda pořídila, protože si myslím, že se mi bude líbit. Tak uvidíme v lednu, kdy by měla kniha vyjít. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.