neděle 2. prosince 2012

Posuď knihu podle obalu (14)


Jedná se o knižní meme, jehož autorkou je Syki. Vlastně jde o to, aby se v neděli zveřejnila obálka ke knize, kterou zhodnotím.

Název knihy: Nadpozemská (Unearthly)
Autor knihy: Cynthia Hand
Datum vydání: Zaří 2012 (u nakladatelství CooBoo)
Anotace:
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?

Nadpozemská je příběhem nejen o andělích, ale zejména o lásce, přátelství, osudu a volbách, které někdy musíme učinit, aniž bychom chtěli.


Můj názor:
Kniha Nadpozemská mě zaujala právě především svou obálkou. Ta je dle mého názoru velmi povedená. Já osobně mám strašně ráda fialovou barvu! Fialová se mi opravdu líbí, spoustu věcí mám doma ve fialové barvě. :) Na obálce se mi líbí i ta modelka - není jí příliš vidět do tváře, takže je tu stále ponechán prostor pro fantazii čtenáře, což je fajn. A ten název knížky na samotné obálce je nádherný - ve skutečnosti je totiž písmo stříbrné a krásně lesklé, což vypadá vážně skvěle. Nicméně na první pohled by mě rozhodně nenapadlo, že se jedná o knihu s andělskou tématikou - tomu podle mě nasvědčuje snad jen to peříčko v názvu. :)

Pro srovnání, další obálky:

Obálku originální tu pro vás dnes nemám, jelikož ta je úplně stejná jako naše obálka. To samé se týká obálky slovenské. :)
Takže jako první tu pro vás mám obálku australskou, pokud se nepletu. A ta se mi líbí velmi! Možná i o kousíček více než obálka naše. I když má podobný motiv - dívků v jakémsi lese v krásných šatech. Na obálce se mi strašně moc líbí ten kontrast mezi temně rudou a černou, ty šaty pak skvěle vyniknou. Světlé pozadí, docela obyčejný font písma - to k sobě hezky sedí. Tahle obálka by mě v knihkupectví určitě zaujala. :)
Druhá obálka jest obálka britská. Ta je ve stejném duchu jako obálka předchozí, i když se mi už tolik nelíbí. Přijde mi tako zvláštní, nevýrazná. Tolik bílé mi tam nesedí - obzvlášť co se týká bílých vlasů modelky. O trochu více se mi líbí zvolený font písma. Ale jinak bych obálku označila za takovou průměrnou. :)
Třetí obálka je obálka portugalská, myslím. A upřímně - ani nevím proč jsem ji sem dala. :D Ale asi proto, že barvami není špatná. A ten font písma také ujde. Jen tedy co se týče té modelky - taky vám přijde nahá? :D Na mě totiž tak působí a to se mi zdá hodně, hodně divné...
Poslední obálka je opět obálka indonéská. Při pohledu na ni už mám pocit, že by se o nějaký ten andělský příběh mohlo jednat. Vlastně jako jediná obálka mi andělský příběh napovídá. A celkově ta obálka není přímo špatná, jen na mě je trochu moc tmavá. :) Ale font písma to trošku vyvažuje a pokud se nepletu, je úplně stejný jako ten náš. :)

To bude pro dnešek vše. Která obálka dnes nejvíce zaujala vás? :)

Zdroj obálek a anotace:
www.goodreads.com

1 komentář:

  1. Tady je nejhezčí ta druhá dole. Skoro černobílá.

    OdpovědětVymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.