pátek 4. ledna 2013

Nejlepší knižní hrdinové roku 2012

Nejlepší knižní hrdiny si čtenářka zapamatuje určitě o něco lépe, než třeba ty knižní hrdinky. :D I když bylo trošku těžší vybrat ty nejlepší, jelikož poslední dobou je v knihách spousta zajímavých mužských charakterů, přestože si jsou občas trochu podobní. Ale to nevadí. Nu, dneska se nebudu tolik rozkecávat, jelikož pak bych akorát mlela stále dokola to samé. :D Tak tady jsou ti mí oblíbenci. ^^ :)
• O Curranovi básním snad pořád. Za tento rok je to určitě můj nejoblíbenější hrdina, takže ho musím zařadit k těm nejlepším. Curran... Je prostě Curran. Já jsem mu propadla takřka hned, co se v knize objevil. A jeho vztah s Kate prostě nemá chybu! A zbožňuji ty dodatky převyprávěné z jeho pohledu! :)

Atticus s Oberonem jsou pro tento rok asi nejvtipnější hrdinové, a to i přesto, že Oberon je pes. :D Oberon je prostě dokonalej! Ty jeho klobásky a pudlice... :D A Atticus taky nemá chybu. Ten se s ničím nemaže, není nijak moc zblblej nějakou ženskou, za což tedy palec nahoru. Tenhle druid a vlkodav jsou perfektní dvojka! :)

Étienne St. Clair je snad splněný sen každé holky! Já z něj byla mimo stejně jako Anna. :D :) Étienne je takové zlatíčko, docela obyčejný kluk. Já ho mám ráda a určitě ho řadím mezi ty nejlepší hrdiny! :)

Seregil s Alekem jsou rozhodně jedni z nejzajímavějších hrdinů, o kterých jsem letos četla. Z žánru fantasy se rozhodně jedná o ty nejlepší postavy. :) Oba mám ráda stejně, i když na každém mám ráda trochu něco jiného. Zpočátku byl mým favoritem hlavně Alek, ale postupem času si mé srdce získal i Seregil. Vztah, který ti dva mají, je strašně pěkný a milý. :) Oba dva jsou vážně skvělí a já pevně doufám, že se u nás přeloží i ty další knihy s nimi v hlavní roli. :)

• A nakonec jsem se rozhodla, že zmíním ještě Percyho Jacksona. Ten je zase úplně jiný než zbývající hrdinové, které jsem zmínila. A i když ho znám už déle, v sérii Bohové Olympu může podle mě čtenář Percyho vnímat trochu jinak. Přece jenom je už trochu starší než v předchozí sérii, a mně věkově blíž. Percy je opravdu hrdina - je statečný a pro své přátele by obětoval snad všechno. Prostě takový dokonalý příklad, jaký by správný hrdina měl být. :))

To bude patrně vše. Měla jsem ještě pár hrdinů, o kterých jsem přemýšlela, že je sem napíšu - to byl například Čtyřka z Divergence či Barrons z Temné horečka, ale nakonec jsem si řekla, že úplně ti nejlepší zatím nejsou. :)

A jaké hrdiny by jste vybrali vy? :)

Zdroj obálek:
www.goodreads.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.