pátek 29. března 2013

Narozeninová soutěž - výherce


Ano, je to tu! Konečně pro vás mám vyhlášení Narozeninové soutěže! Strašně moc bych se vám chtěla omluvit za to, že mi to tolik trvalo, vážně mě to opravdu mrzí a stydím se, že výherce vyhlašuji až teď. Ale naštěstí aspoň vůbec vyhlašuji, že jo. :D
No nic. Ještě bych vám ráda řekla, že si moc cením, že se vás soutěže účastnilo tolik. Krásných 55 účastníků a dohromady jste nasbírali 318 vstupů. Vážně pěkné! :) Moc vám děkuji za všechny vaše odpovědi - někteří jste si s tím dali vážně práci! :) Opravdu děkuji, děkuji, děkuji! :)
Dobře, přestávám zdržovat, tady máte ty dva výherce:

1. Výherce se skrývá pod číslem...
A to je...

Wer.
2. Výherce se skrývá pod číslem...
A to je...

Andyss

Wer. i Andyss gratuluji k výhře! Výherní emaily jsem již odeslala, Wer. už odpověděla, Andyss odpoví snad co nejdříve. :)

Pokud jste nevyhráli, nevěšte hlavy! Za pár dní tu bude další soutěž, moji milí čtenáři! :)

3 komentáře:

  1. Gratuluji vítězům a těším se na další soutěž=)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou moc děkuji! :) A Andyss gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ÁÁgr tam nahoře už bylo moje jméno :D
    Gratuluju no :D

    OdpovědětVymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.