sobota 2. března 2013

On My Wishlist (55)


Jedná se o meme z dílny Book Chick City. Spočívá v tom, že každou sobotu uveřejním knihy, které bych si chtěla koupit. Můžou být starší, novější, ale klidně i knihy, které budou teprve vycházet. Pro tuto sobotu jsem si vybrala tuto knihu:
Magie zabíjí by Ilona Andrews

Myslím, že v mém případě je docela zbytečné tenhle výběr komentovat. :D Pokud můj blog už nějakou chvíli sledujete, tak jistě víte, jak mám sérii o Kate Daniels ráda. :) Na tuhle knížku se vážně ohromně těším, už potřebuji svou další dávku Curra a Kate! Jsem zvědavá, co tenhle díl přinese. :) Ale představa, že na šestý díl budu muset čekat bůh ví jak dlouho, mě zabíjí už teď. :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.