sobota 1. června 2013

On My Wishlist (67)

Jedná se o meme z dílny Book Chick City. Spočívá v tom, že každou sobotu uveřejním knihy, které bych si chtěla koupit. Můžou být starší, novější, ale klidně i knihy, které budou teprve vycházet. Pro tuto sobotu jsem si vybrala tuto knihu:

V šedých tónech by Ruta Sepetys

Tohle bude smutná knížka, aspoň podle tématu, kterému se má věnovat. Patrně to bude kniha, která chytí za srdce. A já ji musím mít doma, přestože podobné knihy normálně nečtu. Už jenom do té obálky jsem se zamilovala, tak snad bude knížka tak dobrá, jak od ní čekám. :) Jen škoda, že vyjde až v září.

2 komentáře:

  1. Anotace zní zajímavě, taky bych si to ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, podle anotace jsem na knihu moc zvědavá. :)

      Vymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.