sobota 1. června 2013

Třicetidenní knihobraní (1)

Třicetidenní knihobraní je projekt, který si pro nás na červen připravila VeEee. Více informací o projektu si můžete přečíst právě na jejích stránkách.
Dohromady je připraveno 15 témat, přičemž tím prvním je:

Kniha, kterou nedám ani za milion
Vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou za nic na světě nedáte, i kdyby bylo potřeba zbavit se všech knih. Nemusí to být proto, že je vaše oblíbená, ale třeba vám jí věnoval někdo blízký, nebo je s podpisem, apod.

Řeknu vám, vybrat jen jednu knížku je pěkně složité. Mám tu totiž hned několik kandidátů, které bych mohla jmenovat a abych byla upřímná, ještě teď se pořád rozmýšlím, kterou knížku sem nakonec dám. :D Já bych se dobrovolně nezbavila asi žádné z knih, že jo. Ale do užšího výběru jsem zařadila třeba V jako vendeta, i když to jsem nakonec zavrhla, protože to je komiks. Pak mě napadla i kniha Harry Potter a Filmová kouzla, která je vážně krásná a já bych se jí těžko vzdávala, ale nakonec mi došlo, že vzdát se jí bych zvládla. Už už jsem byla rozhodnutá, že si vyberu Štvanici, což je nejenom úžasná knížka, ale já ji mám i podepsanou, ale pak jsem se ještě jednou zamyslela. A nakonec jsem vybrala...

Ano, jde o knihu Ten, kdo stojí v koutě. Měla jsem v plánu knížku i vyfotit, ale bohužel ji v současné době nemám doma, jelikož jsem ji půjčila kamarádce. Ale proč zrovna tato knížka? Protože mi Charlie neuvěřitelně přirostl k srdci. Protože mě tahle knížka úplně dostala. Protože to je jedna z mála knih, které mě rozplakaly. Protože při čtení téhle knížky jsem měla chuť vzít papír a začít Charliemu odepisovat. A takových protože je spousta. Tuhle knížku nikomu nedám, téhle knížky se nevzdám. Je totiž stejně výjimečná jako Charlie. A já se už moc těším, až se do ní zase jednou ponořím. :)

10 komentářů:

  1. Knihu si veľmi chcem prečítať ;) Videla som film a bol úžasný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je neuvěřitelně dobrý! Skvělé zpracování, i když v pár drobnostech se od knihy odlišuje. Pokud se ti líbil film, skoro jistě se ti bude líbit i kniha. :)

      Vymazat
  2. Čítala som, videla som film 8) Skvelá kniha plná hlbokých myšlienok 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa táto kniha vlastne vôbec nelákala. Až kým som si nepozrela film - teraz ju zúfalo zháňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o téhle knížce také dozvěděla až prostřednictvím filmu, i když jsem si ji nejdřív přečetla a pak na film koukla. :) Budu ti tedy držet palce, aby se ti podařilo si ji sehnat. :)

      Vymazat
  4. Ta je u mě na druhém místě :) skvělá kniha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, pro mě jde o jednu z nejlepších knih, které jsem letos četla. :)

      Vymazat
  5. Souhlas, souhlas, souhlas! :) Jsme na tom uplne stejne! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta knížka je vážně, vážně skvělá! :)

      Vymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.