sobota 7. prosince 2013

On My Wishlist (84)

Jedná se o meme z dílny Book Chick City. Spočívá v tom, že každou sobotu uveřejním knihy, které bych si chtěla koupit. Můžou být starší, novější, ale klidně i knihy, které budou teprve vycházet. Pro tuto sobotu jsem si vybrala tuto knihu:
Archiv by Victoria Schwab

Tato knížka by měla vyjít v lednu příštího roku a já osobně jsem na ni velmi zvědavá. Jsem i skoro na sto procent rozhodnutá, že si ji pořídím. A proč to? No, ta knížka vypadá dosti zajímavě, hlavně co se děje týče. Ovšem také jsem o ní dost slyšela od zahraničních čtenářů, kteří si knihu dosti chválí. Sama autorka - Victoria Schwab je v zahraničí poměrně oblíbená. Měla jsem v plánu si Archiv časem přečíst v angličtině, takže když CooBoo oznámilo její vydání v češtině, měla jsem velkou radost. A co se týká české obálky - líbí se mi. Je taková jednoduchá a vlastně i tajemná, líbí se mi i co se barev týče. Tak snad ta knížka bude dobrá, jop. :)

6 komentářů:

  1. Tuhle knihu bych si moc ráda přečetla! Její anotace vypadá hodně zajímavě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anotace vypadá skvěle! Tak snad bude taková i knížka. :)

      Vymazat
  2. Tak ta knížka vypadá fakt super, nikdy jsem o ní neslyšela, ale ta obálka a anotace mě nalákaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, anotace i obálka tvoří u téhle knížky dosti lákavou kombinaci. Tak snad se jednou ke knize dostaneš a třeba se ti bude i líbit, jop. :)

      Vymazat
  3. Anotace je rozhodně zajímavá, ale asi si knížku spíš nepřečtu... ještě si to promyslím :) Možná je to na mě trošičku až moc překombinované...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to nakonec překombinované bude, ale já doufám, že ne. No, já osobně jsem na tu knížku stále velice zvědavá. :)

      Vymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.