pátek 1. srpna 2014

Letní knižní HOP


Než se dostaneme k samotnému HOPu, chci se omluvit, že byl teď blog takový mrtvý, ale asi jsem měla nějakou tvůrčí krizi a moc se mi do ničeho nechtělo. Také jsem spíše sledovala seriály, než abych četla, což mě dost štve, ale nedokázala jsem se k tomu donutit. Nicméně teď už mám na blogování zase chuť, plus budu mít teď doma větší klid, takže v srpnu bych měla být plně aktivní. :)

No nic. Teď k HOPu. Koukala jsem, že se zapojilo úžasných 32 blogerů, takže opravdu máte kam HOPkat. :D Já sama jsem ráda, že se Cathy rozhodla HOP uspořádat, protože mi to přijde jako skvělý způsob, jak čtenáře blogu odměnit. :) 

A o co budeme soutěžit?

Soutěžíme o knihy V ringu a Šance od Katy Evans. Bude pouze jeden výherce, který vyhraje obě knihy. Nicméně pokud se stane, že by vyhrál člověk, který doma má první díl, a tudíž by měl zájem pouze o ten druhý, není problém se domluvit a vylosovat výherce druhého, který získá ten první díl. :) Knihy mi poskytlo knihkupectví Knihcentrum, za což ještě jednou moc děkuji.

Pravidla soutěže:
- Soutěž probíhá od 1.8.2014 do 15.8.2014
- Výherce vylosuji pomocí Rafflecopter
- Výherce bude pouze jeden a vyhraje dvě knihy uvedené výše
- Soutěž je otevřena pro každého s dodací adresou v České republice 
(slovenským čtenářům se opět velice omlouvám, ale to poštovné je prostě dost drahé)
- Soutěžící mladší 15-ti let by měli soutěžit se souhlasem rodičů
- Do soutěže vstupujete vyplněním formuláře níže
- Všechny vstupy navíc v soutěži kontroluji

Soutěžní formulář:
Kdyby něco nějak nefungovalo, dejte vědět. A pokud možno, pište bez háčků a čárek
a Rafflecopter giveaway

Odhopkejte si pro další ceny! :)

4 komentáře:

  1. díky za soutěž! :) cítím se teď tak trochu provinile, protože mi úplně uniklo to nepsaní háčků a čárek, tak snad to bude nějak čitelné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :) Nó, ono to zas tolik nevadí. ;) :)

      Vymazat
  2. Knihy doma mám (respektive budu mít už příští týden, proto nesoutěžím a dávám šanci ostatním. A sdílím.:)

    https://www.facebook.com/MizuruKia/posts/791603754205283

    OdpovědětVymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.