sobota 9. srpna 2014

Padesát náhodných faktů o mně

Ve formuláři u knižního HOPu jsem se vás ptala, co vám na blogu třeba chybí. Spousta z vás napsala, že by chtěla více článků o mně. Pár článků týkajících se mé osoby jsem už sepsala, najdete je pod štítkem Ze života blogera. Není jich sice moc, nějak mi přišlo zbytečné psát články, když nemám o něčem, co by bylo zajímavé. Ovšem pak jsem u Tiw viděla tenhle článek s padesáti náhodnými fakty a rozhodla jsem se, že to také sepíšu. :)

1. Začneme trochu zlehka. Jmenuji se Kristýna, i když to vám asi došlo z mé přezdívky.
2. Moje původní přezdívka byla Kristen, ale pak se vyrojilo několik blogerek se stejnou přezdívkou, proto jsem to změnila na Kristie. Doufám, že jsem jediná, kdo tu přezdívku u nás má. Sice nevím, jak to čtete vy, ale já prostě jako Kristý, tak mě někteří totiž oslovují. :)
3. Moje přirozená barva vlasů je taková ošklivě hnědá, proto se už několik let barvím na blond. Má sestra mě kvůli tomu oslovuje bloncka, což bytostně nesnáším, protože obzvlášť od ní to zní jako nadávka. Takže pokud mě někdy někdo osloví bloncko, asi mu jedna přiletí.
4. Už jsem měla čtyřikrát sádru. Třikrát na pravé noze, jednou na levé noze. Poprvé to bylo v pěti letech, to jsem si zvrtla kotník. Později jsem měla sádru kvůli zánětu achillovy šlachy, pak jsem si nohu zlomila a nakonec jsem si zvrtla znovu ten samý kotník jako před lety a k tomu si potrhala vazy. Kvůli tomu jsem nejela do Francie a to mě dodnes štve.
5. Mé návštěvy zahraničí, by se dali spočítat na prstech jedné ruky. Před pár lety jsem byla jednou v Chorvatsku u moře, jednou jsem byla v Německu a při zájezdu do Anglie jsme se na den zastavili v Belgii a na noc ve Francii. Přijde mi to žalostně málo a doufám, že v budoucnu budu cestovat mnohem víc.
6. V červenci jsem se zaregistrovala na Instagramu a od té doby jsem tam pečená, vařená. :D Zjistila jsem, že mě to focení vážně baví. Pokud máte zájem se na mé fotky podívat, zavítejte sem.
7. Naprosto vůbec mi nejde matematika. Vlastně s ní mám takové problémy, že jsem vždycky ráda, když to utáhnu na čtyřku. Přitom mám z ostatních předmětů jedničky nebo dvojky, kvůli zpropadené matice přicházím pravidelně o vyznamenání. Také se kvůli matice hrozně stresuji a to vážně není nic příjemného. :/
8. Za poslední dva měsíce jsem se stala poněkud závislá na sledování zahraničních booktuberů. Začínala jsem jejich chvástačkami, teď většinou čekám, až se zase objeví nějaké nové video. A řeknu vám, že by člověk neřekl, kolik času to zabere, ach jó.
9. Jsem hrozně špatná lhářka. Když lžu, hrozně rychle rudnu nebo se musím provinile usmívat a to mě vždycky prozradí. Je to děs. Taky proto moc nelžu, protože to prostě neumím.
10. Nedávno jsem zjistila, že prostě mám panickou hrůzu z jehel a hlavně z odebírání krve. Dřív mi to jen vadilo, teď se toho fakt bojím a je mi špatně. Přitom jsem s tím nemívala problém, dokud mě na našem středisku při odběru krve nemučili, protože měli problém mi krev nabrat.
11. Jsem hrozný strašpytel, fakt. Opravdu lehce se vylekám. Nesnáším strach, nerada se bojím a ani se nechci dobrovolně bát. Proto se prostě nedívám na horory a podobné věci. 
12. Mám sestru, která je přesně o jeden rok a dvanáct dní mladší.
13. Měřím necelých 160 centimetrů, takže jsem fakt malá. Nejmenší ve třídě. Ale pořád jsem vyšší než sestra! :D
14. Dřív jsem měla ráda děti. Jenže teď často hlídáme mou malou sestřenici, takže po jejím odchodu mám dětí akorát tak plné zuby. I náš pes je z toho chudák vždycky vyřízený.
15. Bojím se příštího roku, protože mě čeká spousta změn. Budu skládat maturitu, budu dělat přijímačky na vysokou a pokud mě vezmou tam, kam chci, tak budu i bydlet daleko od domova. Fakt doufám, že mě vezmou na obor, který bych chtěla studovat, protože jestli ne, nemám tušení, co budu dělat s vystudováním gymnázia.
16. V některých věcích jsem hrozný puntičkář (třeba co se týče knížek a mé knihovny), ale dokážu být i hrozný bordelář (a pak babo raď, kde mám brýle).
17. Jsem mnohem radši sama, než s lidmi ze svého okolí. Tak nějak mám pocit, že mi nikdo z nich pořádně nerozumí.
18. Téměř pořád poslouchám nějakou hudbu. Hudbu mám opravdu moc ráda, ať už jde o normální písničky nebo soundtrackové skladby. Prostě mě to baví. Vždycky jsem chtěla umět na něco hrát, ale prostě mi to nebylo nějak souzeno.
19.  Dřív jsem nesnášela romantické knížky, protože mi přišly hrozně naivní a prostě o ničem. Ale pak jsem si přečetla Polibek pro Annu a změnila jsem názor. :)
20. Mám nehoráznou radost, když někdo začne číst knihu, kterou jsem mu doporučila. Také ráda knížky půjčuji, pokud to znamená, že tím někoho donutím číst. Sice pak nešťastně vzdychám, když má navrácená kniha odřené rohy, ale dokud není nějak extra zničená, jsem ráda hlavně za to, že si dotyčný tu knihu přečetl.
21. Co se týče pizzy, mám nejradši sýrovou.
22. Než jsem začala blogovat, hrávala jsem textové RPG. Příklad za všechny může být HOCZ.org čili Hogwarts online Czech. Svého času mě to fakt bavilo. Jenže pak se mi do toho moc zapletla škola a já začala s blogováním, proto jsem hrát přestala. :)
23. Vždycky jsem chtěla umět krásně kreslit. Jistou dobu jsem i navštěvovala základní uměleckou školu a celkem mi to i šlo, ale pak se mi to trochu znechutilo - musela jsem tam povinně chodit a to mě přestalo bavit. Učitelka výtvarky na gymplu s tím taky moc nepomohla, vzhledem k tomu, že to brala až moc vážně. Takže teď si akorát tak čmárám, no. :D
24. Mám hodně ošklivý rukopis, vlastně je to i takový škrabopis. Hrozně závidím své mamce, která umí psát opravdu pěkně.
25. Mám ráda kafe.
26. Vždycky jsem vážně ráda jezdila na tábory - tábor H+H bude vždycky moje srdcovka. :) Docela by mě bavilo teď na táboře dělat vedoucí, ale na druhou stranu se dost bojím té zodpovědnosti.
27. Mám strach z výšek, kvůli noční můře, která mě trápila v dětství.
28. Nemám ráda zimu, ale létu také nijak neholduji. Nejradši mám asi jaro.
29. Ráda vařím a peču, ale těžko snáším kritiku na své výtvory.
30. Miluji čokoládu. Třeba jahody s čokoládou, to je mňamka! A víte jaká dobrota je udělat si vanilkový puding a dát do toho čokoládu rozpustit? Prostě nádhera! :D :)
31. Hrozně nerada se fotím. Jakmile někdo okolo mě fotí, mizím pryč.
32. Baví mě shromažďovat informace, ovšem většinou jde o informace týkající se filmů, seriálů a knih, takže vlastně nic užitečného.
33. Hodně snadno se urazím. Snažím se tomu vzdorovat, ale ono to jde fakt těžce.
34. Tak trochu se bojím lidí, nerada s nimi mluvím z očí do očí a když s nimi mluvím, jen zřídka se jim dívám do obličeje. Vážně nevím, co to se mnou je.
35. Celkem dost mě baví nakupovat boty. Boty mám ráda, i když nesmí být na podpatku. Na tom bych se asi zabila.
36. Nemám moc v lásce, když lidé v mém okolí telefonují. Má sestra telefonuje pořád. A mě to hrozně vytáčí. To samé se týká i neustálého esemeskování.
37. Zbožňuji psy.
38. Můj nejoblíbenější Doktor je desátý Doktor v podání Davida Tennanta, mou nejoblíbenější společnicí je Donna.
39. Nesnáším televizní pořady ve stylu Vyvolení, Hotel Paradise, atd. Ani talentové soutěže v českém podání moc nemusím.
40. Fakt moc se mi líbí britský přízvuk.
41. Poslední dobou trpím bolestmi hlav. Asi to vypadá na migrény. Někdy je mi fakt mizerně. :/
42. Vždycky se dokážu pro něco nadchnout, ale někdy mám problém to dotáhnout až do konce.
43. Ráda spím.
44. Kafe ve Starbucks jsem měla jen jednou, ale bylo božské. Jsem docela ráda, že Starbucks nemám nikde poblíž, protože by mi nezbyly žádné peníze na knížky. :D :)
45. Spousta lidí má pojmenovanou čtečku, ale já pořád nevymyslela to pravé.
46. Když chci, umím být hrozně hysterická a udělat z komára velblouda.
47. Poslední dobou jsem nějaká citlivka. Hodně snadno se rozbrečím, i u věcí, které jsem třeba už viděla a dřív jsem u nich nebrečela. Je to děs.
48. Jako malá jsem sbírala všemožné kamínky, když byly hezký. Ještě pořád mám některé schované ve skříni.
49. Nerada nosím sluneční brýle, protože v nich vypadám jako idiot.
50. Jako malá jsem ujížděla na všemožných památníčcích a dávala jsem je spoustě lidí, aby mi do nich něco nakreslili a tak. Nebo jsem to používala na podpisy. Tuším, že bych takové dva měla mít ještě někde schovaný.

Nu, to je z mé strany vše. Doufám, že jste se o mně dozvěděli něco nového, něco zajímavého. Sepsat tenhle článek nebyla žádná sranda, jop. :D :)

Zdroj obrázku: zde

23 komentářů:

  1. Ráda jsem si o tobě přečetla tolik věcí, ve spoustě z nich jsem stejná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teeda máme toho fakt hodně společného. Hlavně ta matika. Není normální mít samé jedničky a dvojky a jednu čtyřku z matiky, ach jo :( Já dělám maturitu až za dva roky ale i tak se toho bojím a hlavně těch změn co bude potom a tak. Z jehel mám taky šílený strach a ještě ze zubaře :D A taky jsem hrála na hocz.org a podobné rpg :D Jsi první člověk po dlouhé době co to zná. A taky se nerada fotím, miluju nakupování bot, čokoládu, britský přízvuk atd. A taky jsem teď šílená citlivka, rozbrečí mě snad každá blbost a dost mě to štve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo! Ta matika, to je děs! :D To ti závidím. I když ono to uteče hodně rychle, řekla bych. :) Zubaře také moc nemusím, fuj. :D Fakt? Hezký! :D Jo, vážně bych uvítala, kdybych se tak snadno nerozbrečela, jop. :D :)

      Vymazat
  3. Zapomněla jsem si poznamet, ve kterých bodech se shodujeme. Je jich docela dost. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí. :) Dobré vědět, že máme něco společného. :)

      Vymazat
  4. Jé, na HOCZ jsem taky chodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další, kdo zná HOCZ! :D To je dobrý! :D :)

      Vymazat
  5. Ráda jsem se o tobě něco přečetla. Pár věcí máme společných. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem ráda, že jsi si článek přečetla. Děkuji za to. :)

      Vymazat
  6. Takéto články mám naozaj rada. Mojou pôvodnou farbou je tiež škaredá hnedá, takže ja sa zase farbím na takú červenú, ale teraz už je akási vypratá :D A čo sa týka cestovania, tak sa nemáš veľmi čo sťažovať, ja som bola len v Čechách a Maďarsku :D Ale veľmi chcem ísť do Londýna a Cardiffu :D
    Inak máme veľa vecí spoločných :D Hlavne pri 38. bode som bola úplne nadšená, lebo sme na tom úplne rovnako, tí dvaja sú proste perfektná dvojka :3 Matt je tiež úžasný, ale mojou láskou je David :3 A pri Doctorovi plačem najčastejšie, ten zo mňa spravil takú citlivku :D
    A k tej 40.ke... vypočuj si toto - http://8tracks.com/sadarcy/british-men-poetry-prose Ja to počúvam už niekoľký krát a vlastne ani nevnímam ten text, ale ukludňuje ma ten britský prízvuk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, British Man: Poetry & Prose je naprostá dokonalost. Ty jejich hlasy a přízvuky jsou neuvěřitelně sexy! (:D)

      Vymazat
    2. Já bych se jednou chtěla obarvit na červeno, ale zatím jsem na to nesebrala odvahu. :D V Londýně jsem byla! Sice jen jeden den, ale i to se počítá! :D A Cardiff bych klidně taky navštívila. :D :)
      Ti dva jsou perfektní! :D Matt mi nevadí, ale bohužel mě nezaujal natolik, abych se zvládla dokopat k dokoukání šesté série. I když možná je to příběhem, asi mi nesedí, jaké čachry machry tam Moffat dělá. A přitom chci koukat na ty nové díly. Ách, dilema! :D Konec druhé série mě rozplakal a to bylo asi poprvé, co jsem brečela u seriálu, jop. :D
      Jo, to znám. A je to skvělé. :D :)

      Vymazat
    3. Matt je také šialené zlatíčko :D Toho som si tiež zamilovala :D A šiesta séria bola skvelá, podľa mňa bola tá slabšia skôr siedma (ale špeciály boli super).
      Dnes začína ôsma. Som maximálne happy :D
      Ja som prvýkrát plakala pri Davidovej regenerácii. Doomsday je smutný diel, ale tam mi bolo ľúto len Doctora :D

      Vymazat
    4. Na mě je asi moc dětinský nebo nevím. :D Já se právě asi do šesté moc nehrnu kvůli tomu, co se má stát chudince Amy, podle toho, co jsem slyšela, se mi to nebude líbit. Ale možná jde o to, pustit se do toho ve správný čas. Tak uvidím, no. :D :) Myslíš třeba výroční speciál? Ten jsem viděla a zas tak mě bohužel nenachnul. Vlastně jsem od něho čekala něco mnohem lepšího, no. :/
      Chápu. :D Já bych se na to taky chtěla koukat, ale zase chci nejdřív vidět ty předchozí díly. Je to hrozné dilema. :D
      Mně tam bylo právě hrozně líto Doctora. :D Jó, u té regenerace jsem asi také měla na krajíčku, řekla bych. :D :)

      Vymazat
  7. Tiež rada pečiem a varím ale kávu neznášam :D Podľa mňa si len nenašla správne okuliare, aj ja som mala obdobie keď sa mi na mne žiadne nepáčili no už prešlo a odvtedy som na okuliare riadne závislá, mám doma viac ako 10 kusov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, víc než deset kusů? :D Hezké. Možná je to pravda, ale oni většinou všude prodávají takové ty kulaté a ty mi prostě nesedí. :D Ale kdo ví, třeba jednou objevím ty pravé! :D I když je fakt, že mi na slunečních brýlích vadí i to, jak tlumí barvy, prostě se mi to nelíbí, nó. :D :)

      Vymazat
  8. S Matikou mám stejný problém, ale na rozdíl od tebe mi čtyřka vysvědčení nekazí, ani stresovat už se z toho nedokážu. Booktubery také sleduji, ale sleduji i další lidi na youtube a je to strašný žrout času. Hlavně vlogy, kde je jedno video třeba dvacet minut dlouhé. Nesnáším, když mě někdo fotí a také jsem nejraději sama. Máme toho dost společného, tohle je jen ukázka :))
    Ráda jsem tě poznala trochu víc, tyhle detaily mě moc baví. Možná to také zkusím sepsat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím to už brát trochu klidnejc, jakmile vím, že mi to na tu čtyřku vyjde, tak to už tolik nehrotím. Na další lidi jsem ještě nepřišla, ale to chce čas, určitě je nakonec najdu. :D Jo, čas to fakt žere, ale mě to vážně baví. Hlavně když mám dělat něco jiného. :D
      Podobný článek od tebe bych si moc ráda přečetla! :)

      Vymazat
  9. Super článek, něco máme určitě společného. :) A o té jedničce jsem teda nevěděla :D, a i já se tak jmenuju :D :D, ale z mé přezdívky to poznat nejde :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Nevěděla? Nevadí, teď už víš! :D Jé, další jmenovkyně! :D Ani nevíš, kolik já těch Kristýn znám. :D :)

      Vymazat
  10. Jsem o dost starší než Ty, jsem tu, protože mě zaujal odkaz na knižní maraton. Kromě lásky ke knížkám máme společnou ještě jednu věc: výšku
    Mám dvě poznámky
    1.moje čtečka se jmenuje "můj Milašek" (to š není překlep)
    2. držím palce, ať dopadne dobře maturita a VŠ. A k matematice a věř, že nejspíš není problém v Tobě, ale v tom, jak se na školách matematika učí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé jméno pro čtečku! :) Já jsem bohužel pořád nic nevymyslela, budu na tom muset zapracovat. :)
      Moc děkuji! Naše matikářka neučí vyloženě špatně, ale její přístup je otřesný. Nedokáže uznat, že někdo něco zkrátka nechápe, podle ní se prostě neučí. A matematika je také jediný předmět, který ona uznává, no.
      Za komentář moc děkuji! :)

      Vymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.