úterý 12. srpna 2014

Projekt: Čistý - Odhal nám svá tajemství, Čistý!


Aneb dneska se podívám na to, jak krásná knížka ten Čistý na pohled je. Podle mě je ta kniha nádherná, nakladatelství Jota si s knihou úžasně pohrálo a hezky do detailů ji vypiplalo. Opravdu dokážu ocenit, když si nakladatelství dá na své knize záležet a v případě Čistého je to skutečně znát. Knížka je totiž vážně krásná i pod přebalem. Miluju, když jsou knížky pod samotným přebalem zajímavě zpracované, takže z Čistého moje srdce plesá. 
Nu, myslím, že bude nejlepší, když vám to zkrátka ukážu.













Tak co říkáte? Že je ta knížka krásná? :)

12 komentářů:

  1. Kniha je opravdu moc krásná. :) :3

    OdpovědětVymazat
  2. Waaau, vyzerá vážne skvele.:3

    OdpovědětVymazat
  3. Je opravdu nádherná, už jsem ji obdivovala v knihkupectví. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čím dál tím víc si chci knihu přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé! Snad se k ní opravdu dostaneš. :)

      Vymazat
  5. Už ji mám doma a jsem vážně zvědavá! Minimálně vzhledem je ta kniha naprosto úžasná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím můžu říct, že vypadá docela zajímavě. :) Ano, to naprosto souhlasím. :D :)

      Vymazat
  6. Je prostě krásná a líbil se mi i příběh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - je moc krásná a příběh se mi také líbí. :)

      Vymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.