neděle 10. srpna 2014

Projekt: Čistý - Úvod


Konečně přicházím s dlouho avizovaným projektem, který jsem připravila ve spolupráci s nakladatelstvím Jota a ve kterém vám blíže představím knihu Čistý. Doufejme, že vám dám dostatek důvodů, proč se po této knize poohlédnout a pustit se do ní. 
Můj projekt je plánován od 11.8.2014 do 17.8.2014, pokud nedojde k nějaké změně. Na každý den v týdnu mám naplánovaný jeden článek. Plánovaný program je následující:

Edit k 16.8. 2014 - Nakonec jsem se rozhodla projekt o jeden den zkrátit, protože hned 18.8. spouštím projekt další, tak aby se to tolik netlouklo.


Takový je plánovaný program. Je možné, že se to ještě nějak změní a vznikne jiný článek, než mám v plánu. I když si myslím, že to se spíše nestane.
V tomto úvodním článku budu dávat odkazy na jednotlivé články, až budou uveřejněny, aby bylo vše hezky pospolu. 
Doufám, že se vám projekt bude líbit. První oficiální článek do projektu tedy můžete očekávat zítra.

2 komentáře:

  1. No tak to se máme na co těšit! Skvělý projekt :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.