pátek 8. srpna 2014

Zombie Apocalypse Book TAG

Tak i já jsem se rozhodla do tohoto TAGu konečně zapojit, protože mi přijde opravdu velmi zábavný. Poprvé jsem TAG viděla u Kassidy Voinche, booktuberky, kterou sleduji (mimochodem, zajímal bys vás článek o booktuberech, na jejichž videa se pravidelně dívám?), ovšem pak se TAG jako požár rozšířil i v našich krajích. Takže proč se nezapojit? :) Pokud se nepletu, originálním autorem tohoto TAGu je Nathan Hale.

A o co přesně v TAGu jde? (Dovoluji si vypůjčit od Lumos.)
*Máme 10 otázek. 
*Vyberete 5 knížek (nejoblíbenějších, nejpopulárnějších, totálně náhodných, jak chcete), jejichž názvy napíšete na papírky. 
*Poté losujete první knížku. 
*První knížkou listujete, až zastavíte na určitě stránce. 
*První jméno, které na té stránce uvidíte je odpovědí na otázku. 
*Každá knížka vám dá dvě jména.

První vylosovaná kniha: Divergence
Kdo by při zombie apokalypse umřel jako první?
CALEB - Ha, tak to se ani nedivím! :D Vždycky mi přišel docela neschopný a nikdy jsem ho neměla příliš v lásce. Jasně, asi je trochu chytrej, takže by se mohl v nějakém výjimečném případě hodit, ale jinak... Podle mě by byl spíše na obtíž. Což by ho tedy stálo život.

Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?
ČTYŘKA - É... Strčila bych ho tam s důvěrou, že ty zombíky nějak zmákne? :D Že to určitě přežije a vrátí se k nám! Protože mít ho v týmu by bylo docela fajn. Jen je dost možné, že pokud se od zombíků dostane, hodí tam k nim naopak mě. I když... Věřím, že je to dobrý člověk a něco takového neudělá, tak!

Druhá vylosovaná kniha: Hunger Games - Aréna smrti
Kdo se jako první promění v zombie?
CINNA - No chudáček malej. Takový osud si rozhodně nezaslouží, obzvlášť když je tak statečný. Ale víte co? Radši on než já, jop.

Kdo mě strčí do náruče zombíkovi, aby se zachránil?
PEETA - Cože?! Né, tomu se mi nechce věřit! Taková zrada! No Peeto, že se nestydíš! Od tebe bych to fakt nečekala. Ledaže bys tím chtěl zachránit Katniss, to bych snad mohla přimhouřit oči. Ale zas... Potřebovala by to ona, hm? Piš si, že za to po tobě půjdu, pokud se změním v zombie!

Třetí vylosovaná kniha: Magie mrtvých
Idiot týmu?
DEREK - Hm... V tomhle díle možná trochu. :D Ale ne, nemyslela bych si, že je Derek idiot týmu. A i kdyby jím tedy měl být, aspoň se umí pořádně rvát! Kdo by nechtěl mít při zombie apokalypse nějakého toho vlkodlaka při sobě?

Mozek týmu?
CURRAN - Tak proč ne? Dokáže vést Smečku, což je pěkně nebezpečná banda, takže musí být poměrně dost chytrý a umět přemýšlet v krizových situacích. Určitě by nás udržel nějakou chvíli na živu, řekla bych. Na to je mazaný dost.

Čtvrtá vylosovaná kniha: Etiketa & Špionáž
Ošetřovatel týmu?
VIEVE - Nevím, jestli jsme to zrovna vyhráli, když je to takový cvrček, ale mohli jsme dopadnout i hůře. Vieve je chytrá osoba, rychle se učí a přizpůsobuje, tudíž bychom nemuseli hned všichni umřít na jeho/její neschopnost. Ale mohli jsme dopadnou zatraceně lépe. Mít sebou takového Doolittla z Magie mrtvých...

Expert na zbraně?
SOFRONIE - Jako pokud by měla už vystudováno na penzionátu, tak proč ne? Ale jinak by to mohlo být trochu složité. Ovšem musím uznat, že Sofronie je velice vynalézavá osůbka, třeba by zvládla udělat zbraň z něčeho, co by jiného vůbec nenapadlo. Stačilo by jí jen dostatečně věřit. Avšak i tak to vidím dost bledě.

Pátá vylosovaná kniha: Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
Bitkař týmu?
HARRY - Jestliže půjde o svět, kde bude moci Harry používat magii, tak proč ne? Mohl by zombíky donutit tančit třeba foxtrot (vážně na to je kouzlo - Tarantallegra), tančili by až do alelůja a nám dali pokoj. A co já vím, jak by na ně působil třeba patron, hm? Ovšem bez magie by jim Harry mohl akorát tak hůlkou vypíchnout oči nebo je přetáhnout svých drahocenným koštětem.

Kapitán týmu?
HERMIONA - To vůbec není zlé! :D Hermiona to má v hlavě srovnané, má pro strach uděláno a já věřím, že by nás dokázala vést. Možná bychom díky ní i přežili. Obzvlášť jestliže spojí své síly s mozkem týmu - s Curranem, tak pak máme vážně dost velkou šanci na přežití! Tedy... Do té doby než mě Peeta předhodí zombie, to pak budu mít docela smůlu.

No, myslím, že můj tým není až tak k zahození. :D Jde o docela fajn členy a pokud budeme všichni spolupracovat, fakt bychom ty zombie mohli porazit a tu apokalypsu přežít! Juch! :D :)

Zdroj obrázku: zde
Zdroj obálek: www.goodreads.com

16 komentářů:

  1. Jestli máš Hermionu jako mozek týmu, tak pravděpodobně budete přežívat roky a dost možná najdete i nějaký řešení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hermiona je kapitánka týmu, ale myslím, že by rychle převzala funkci i mozku týmu. :D Jó, s ní bychom to nějak dali, řekla bych. :D :)

      Vymazat
  2. Mylsím, že Čtyřka by ty zombíky pozabíjel, takže byste vyvázli a Peetu bych poslala někam, stejnak ho nemám ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo si myslí, že by si Čtyřka se zombíky poradil. :D Peeta mi nikdy nevadil, ale tohle bych mu nikdy neodpustila! :D

      Vymazat
  3. taky se chystám zapojit..tak doufám, že by to Čtyřka přežil..byla by ho škoda..a s kapitánem Hermionou to máš vyhrané, ta to určitě má všechno už dávno nastudované z knih.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapoj, je to dost zábava! :) Jo, snad jo. :D Taky si myslím! :D Měla jsem při tom výběru šťastnou ruku. :D

      Vymazat
  4. Koukám, skoro každýho hodí zombíkům někdo, od koho by to dotyčnej vůbec, ale vůbec nečekal... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jako na potvoru musí člověk najít někoho, koho má rád či je normálně čestný. Né, prostě se nemůže vylosovat nějaký zmetek nebo strašpytel, od kterého bys to očekávala. :D

      Vymazat
  5. Čtyřku takhle obětuješ?? :D A Peeta se nezdá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřím, že by to Čtyřka nějak zvládl. :D Jo, Peeta se nezdá, no. :D :)

      Vymazat
  6. Článok o booktuberoch si rada prečítam.:)
    S tou Divergent časťou súhlasím, Caleba som tiež nemala rada a Four by to jedine musel zvládnuť, lebo on je supeeer.:D
    Peetu som nikdy nemala rada!:D
    No... s tou Vieve a Sophorniou si teda dopadla.:D Hoci Sophronia je skutočne dosť vynaliezavá.:D
    Hermionu máš naozaj fajn kapitánku.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře! Zkusím tedy něco sepsat. :)
      Přesně! :D
      No, mně nikdy nevadil. Ale tohle je fakt zrada! :D
      Mohlo to být horší. :D
      Že mi vyšla Hermiona je podle mě fakt skvělé, jop. :D

      Vymazat
  7. Nechápem, prečo väčšina ľudí má lepší tím, než ja :D Ja by som veľkú šancu na prežitie nemala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si neměla zrovna štěstí při losování, no. :D Ale co ty víš, třeba by tě tvůj tým překvapil. :D :)

      Vymazat
  8. Skvělý tým! Nejspíš se taky zapojím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A klidně zapoj, rozhodně je to zábava, sepisování tohoto TAGu. :)

      Vymazat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.